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Titlebook: Marketing für Regionen; Anwendungsmöglichkei Steffen Spieß Textbook 1998 Springer Fachmedien Wiesbaden 1998 Marketing.Marketing-Konzept.Reg

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楼主: papyrus
发表于 2025-3-23 10:20:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 17:30:17 | 显示全部楼层
Steffen Spießeighboring bodies of water. In the Nottaway-Broadback-Rupert region, where lakes and rivers display a wide range of physical and chemical properties, higher fish Hg concentrations were usually found in bodies of water with high organic content as described by color and concentrations of tannins, as
发表于 2025-3-23 20:42:14 | 显示全部楼层
Steffen Spießerences are attributed to the biomagnification of MeHg in the food web with the biomagnification factor between two adjacent trophic levels being about 3. Two principal factors control the contamination of predators at the top of the food chain: (1) the bioavailability of Hg to lower trophic levels
发表于 2025-3-23 23:07:31 | 显示全部楼层
Steffen Spießerences are attributed to the biomagnification of MeHg in the food web with the biomagnification factor between two adjacent trophic levels being about 3. Two principal factors control the contamination of predators at the top of the food chain: (1) the bioavailability of Hg to lower trophic levels
发表于 2025-3-24 04:58:18 | 显示全部楼层
ean Union in particular, its policy-makingstructure and practice are critically analysed, in order to developfeasible and viable guidelines for long-, medium- and short-term EUpolicy measures. .The results of this exercise are then applied to the three heavymetals. In each of these three chapters, a
发表于 2025-3-24 10:02:25 | 显示全部楼层
Steffen Spießc interests and, hence, in their own way, add further to the confusion and obscurity of the debate. Only a few years ago, mercury (978-3-642-64282-1978-3-642-60160-6Series ISSN 1863-5520 Series E-ISSN 1863-5539
发表于 2025-3-24 13:06:32 | 显示全部楼层
,Regionenmarketing in Thüringen,gedankliches Referenzmodell entstanden, das der Praxis Anregung und Orientierung bei der Gestaltung von Regionenmarketingkonzeptionen geben kann. Aus der Perspektive dieses gedanklichen Referenzmodells heraus kann darüber hinaus eine Bewertung des Standes der Regionenmarketingrealisierung in der Praxis erfolgen.
发表于 2025-3-24 15:15:50 | 显示全部楼层
Schlussbetrachtung,ie Herausforderungen des Standortwettbewerbs darstellt. Insofern ergibt sich die Aufgabe, durch Übertragung des unternehmerischen Marketing-Denkens mit seinen Erkenntnissen und Methoden eine Regionenmarketingkonzeption zu entwickeln.
发表于 2025-3-24 21:40:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:10:15 | 显示全部楼层
ert. Steffen Spieß untersucht Möglichkeiten und Grenzen des Marketing zur Profilierung von Regionen im Wettbewerb um Investoren, Arbeitskräfte und Touristen. Auf Basis des Transaktionsansatzes entwickelt er durch Analogiebildung zum Business-Marketing eine Marketingkonzeption für Regionen. Dadurch i
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