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Titlebook: Marketing; Grundlagen marktorie Heribert Meffert Textbook 20009th edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 200

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发表于 2025-3-21 17:47:23 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Marketing
副标题Grundlagen marktorie
编辑Heribert Meffert
视频video
概述Der Marketing-Klassiker
图书封面Titlebook: Marketing; Grundlagen marktorie Heribert Meffert Textbook 20009th edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 200
描述Der für Studierende und Praktiker gleichermaßen geeignete Marketing-Klassiker liegt nun in der 9. Auflage in überarbeiteter und erweiterter Fassung vor. Die in der Vorauflage vollständig neukonzipierte Struktur bleibt erhalten:.- Konzeptionelle Grundlagen des Marketing,.- Verhaltens- und Informationsgrundlagen,.- Aktionsgrundlagen der Marketingentscheidung,.- Marketingkoordination und .- Institutionelle Bereiche des Marketing..Neben der Aktualisierung und Ergänzung aller Kapitel sowie der anschaulichen Praxisbeispiele geht Heribert Meffert insbesondere auf aktuelle Entwicklungen im Bereich der Neuen Medien und in der Markenpolitik ein...Mit der Fortsetzung der erfolgreichen VW-Fallstudie erhält der Leser zusätzlich die Möglichkeit, die Lehrbuchinhalte am Beispiel des Marketingkonzepts des Golf IV nachzuvollziehen...Stimme zur 8. Auflage:."Das Buch von Meffert liefert einen hervorragenden Überblick über alle marketingrelevanten Themen und Instrumente. [...] Die gut strukturierten Systematisierungen innerhalb der Kapitel und die zahlreichen Visualisierungen erleichtern einen schnellen Einblick in die jeweiligen Themengebiete. [...] Insgesamt kann die vorliegende Veröffentlichung im d
出版日期Textbook 20009th edition
关键词Distribution; Electronic Commerce; Grundlagen des Marketing; Markenmanagement; Marketing; Marketing-Konze
版次9
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-93168-9
isbn_ebook978-3-322-93168-9
copyrightGabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2000
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发表于 2025-3-21 21:07:27 | 显示全部楼层
Heribert Meffertenergy into ATP. In general, we can separate proton movements across intracellular membranes into two categories, those which are coupled to ATP production, as in mitochondria and chloroplasts, and those in which metabolic energy is used to acidify the interior of organelles for a specialized purpos
发表于 2025-3-22 01:11:25 | 显示全部楼层
Heribert Meffertelial transport of glucose from the apical (luminal) side to the basolateral side of the epithelium (Fig. 1). While nonepithelial cell types lack Na./glucose symporters, a similar Na./symport mechanism is used to drive active uptake of certain amino acids and phosphate ion [7].
发表于 2025-3-22 06:56:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 12:32:57 | 显示全部楼层
Heribert Mefferthe cells and the medium (KLUGE, 1969; LÜTTGE and BALL, 1974a, b). The osmotic gradient can be varied by adding osmotically active substances to the medium (e.g. salts, sorbitol, mannitol) and/or by using acidified and de-acidified leaves respectively, where acidified leaves contain high levels of ma
发表于 2025-3-22 16:41:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:05:48 | 显示全部楼层
Heribert Mefferthe cells and the medium (KLUGE, 1969; LÜTTGE and BALL, 1974a, b). The osmotic gradient can be varied by adding osmotically active substances to the medium (e.g. salts, sorbitol, mannitol) and/or by using acidified and de-acidified leaves respectively, where acidified leaves contain high levels of ma
发表于 2025-3-22 22:35:38 | 显示全部楼层
ores can be a lattice-like structure or can consist of a statistically cross-linked high polymer network. It can carry fixed electric charges: ionic groups or adsorbed ions. The pores which are filled with a fluid medium are so narrow that the different components of the fluid are homogeneously dist
发表于 2025-3-23 02:58:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:35:52 | 显示全部楼层
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