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Titlebook: Market-Value Pricing; Definitions, Concept Gabriel Steinhardt Book 2019 The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerla

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发表于 2025-3-21 17:36:05 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Market-Value Pricing
副标题Definitions, Concept
编辑Gabriel Steinhardt
视频video
概述Gives an overview over different concepts and models of pricing.Introduces the Blackblot Market-Value Pricing™ Model.Provides readers with tools to improve pricing strategies
丛书名称SpringerBriefs in Business
图书封面Titlebook: Market-Value Pricing; Definitions, Concept Gabriel Steinhardt Book 2019 The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerla
描述This book highlights essential concepts, models, and processes that help those responsible for making pricing decisions – whether professionally or privately – to effectively engage in product pricing activities. .Novel, straightforward and clearly structured, the Blackblot Market-Value Pricing™ Model (MVP Model), introduced in this book, employs a market-value-centric pricing process that offers step-by-step guidance on the managerial decisions that help determine a product’s price. .This intentionally succinct, highly readable, and practical book provides practitioners with the knowledge and tools they need in order to approach pricing activities in an organized and efficient manner. .
出版日期Book 2019
关键词Value concept; Price-based competition; Pricing strategy; Pricing influencers; Price mix
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-10734-5
isbn_softcover978-3-030-10733-8
isbn_ebook978-3-030-10734-5Series ISSN 2191-5482 Series E-ISSN 2191-5490
issn_series 2191-5482
copyrightThe Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerland AG 2019
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发表于 2025-3-21 22:23:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:52:49 | 显示全部楼层
Gabriel Steinhardtnzelnen Kapiteln. Die anwendungsbezogene Kenntnis von Gütekriterien nämlich ist nicht nur zentraler Bestandteil der Literacy-Kompetenz, sondern dient Studierenden gleichzeitig dazu, die Anforderungen an empirische Abschlussarbeiten kennenzulernen..978-3-658-18557-2Series ISSN 2628-006X Series E-ISSN 2628-0078
发表于 2025-3-22 07:00:58 | 显示全部楼层
Gabriel Steinhardtntnis von Gütekriterien ist nicht nur zentraler Bestandteil der Literacy-Kompetenz, sondern fungiert gleichzeitig als wichtige Leitlinie für die Durchführung von eigenen Qualifikationsarbeiten und Forschungsvorhaben..978-3-658-44127-2978-3-658-44128-9Series ISSN 2628-006X Series E-ISSN 2628-0078
发表于 2025-3-22 11:54:54 | 显示全部楼层
Gabriel Steinhardtntnis von Gütekriterien ist nicht nur zentraler Bestandteil der Literacy-Kompetenz, sondern fungiert gleichzeitig als wichtige Leitlinie für die Durchführung von eigenen Qualifikationsarbeiten und Forschungsvorhaben..978-3-658-44127-2978-3-658-44128-9Series ISSN 2628-006X Series E-ISSN 2628-0078
发表于 2025-3-22 16:48:15 | 显示全部楼层
2191-5482 actitioners with the knowledge and tools they need in order to approach pricing activities in an organized and efficient manner. .978-3-030-10733-8978-3-030-10734-5Series ISSN 2191-5482 Series E-ISSN 2191-5490
发表于 2025-3-22 21:06:04 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-030-10734-5Value concept; Price-based competition; Pricing strategy; Pricing influencers; Price mix
发表于 2025-3-22 21:57:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:38:42 | 显示全部楼层
Market-Value Pricing978-3-030-10734-5Series ISSN 2191-5482 Series E-ISSN 2191-5490
发表于 2025-3-23 05:58:52 | 显示全部楼层
Gabriel SteinhardtGives an overview over different concepts and models of pricing.Introduces the Blackblot Market-Value Pricing™ Model.Provides readers with tools to improve pricing strategies
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