找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Manual of Hospital Planning and Designing; For Medical Administ Ajay Garg,Anil Dewan Book 2022 The Editor(s) (if applicable) and The Author

[复制链接]
楼主: crusade
发表于 2025-3-28 15:05:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 20:04:43 | 显示全部楼层
Designing Details of Individual Department or Spaces of the Hospitalements or space shall be separate. No two requirements can be alike. The designer has to develop an understanding of a department or space key requirements to effectively plan and design an efficient and patient-friendly environment of that particular department or space.
发表于 2025-3-28 23:20:31 | 显示全部楼层
Design of the Main Entrance Gate to the Hospitalate between the public road and the hospital road. While designing the main gate, few issues need to be addressed such as location of main gate, number of gates, width of gate, security post at the gate and material of gate.
发表于 2025-3-29 05:01:57 | 显示全部楼层
Designing of the Entrance Lobby of the Hospitall space between the outside and inside of the building. Normally, services like reception, inquiry desk, help desk, registration, admission and discharge desk, cash counter, prayer room/meditation spaces, self-service kiosks, cafeteria, pharmacy, banking facilities, general shops, florist, gift shop
发表于 2025-3-29 10:19:12 | 显示全部楼层
eine Bildungsaufgabe, die für alle Bereiche der Schule verbindlich sein soll und fragt dann nach den besonderen Problemen der einzelnen Fächer. So heißt es z. B. in der Denkschrift „Bildungsauftrag und Bildungspläne der Gymnasien, vorgelegt von der Arbeitsgemeinschaft Deutscher Höherer Schulen, Berl
发表于 2025-3-29 14:26:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 18:23:43 | 显示全部楼层
Ajay Garg,Anil Dewann zu den meisten Übungen im Anhang.Includes supplementary maDieses Buch folgt dem sich seit einigen Jahren verstärkenden Trend, Computer in der Ausbildung von Mathematik-, Ingenieur-, Physik- und Informatikstudenten einzusetzen. Viele mathematische Sachverhalte lassen sich durch numerisches oder sym
发表于 2025-3-29 22:27:32 | 显示全部楼层
Ajay Garg,Anil Dewanrdollar, der mir in die Finger kam, gespart. Als ich hundert Dollar zusammen hatte, verschnürte ich das Geld in einem Sack. Die ersten dreihundert Dollar waren schnell gespart, und ich hoffte, bald tausend beisammen zu haben, doch schaffte ich es nicht. Die verschiedenen Säckchen mit je hundert Doll
发表于 2025-3-30 00:26:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 05:03:40 | 显示全部楼层
Ajay Garg,Anil Dewanndererseits bei der Durchführung des Experiments ein Ergebnis im Allgemeinen nicht exakt, sondern nur mit einer bestimmten Wahrscheinlichkeit vorhersagen kann. Im letzten Abschnitt wurde ein solches Experiment beschrieben, indem man in einem deutschen Text an einer bestimmten Stelle untersucht, welc
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 21:02
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表