找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: MDCT Anatomy - Body; Luigia Romano (Director of Diagnostic Imaging Depa Book 2011 Springer-Verlag Milan 2011 Multiplanar CT anatomy of the

[复制链接]
楼主: children
发表于 2025-3-23 13:39:09 | 显示全部楼层
Giovanna Russo,Cesare Giglios.The key idea embodied in the book is that learning through touring is haptic –the learner is a physical, cognitive and emotional participant in the process.It also develops the concept that tours, rather than being finished products, are designed to evolve through user participation and over time.
发表于 2025-3-23 14:20:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:45:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:55:03 | 显示全部楼层
Francesco Varchetta,Natale Minervino,Mariano Scaglioneing-by-doing.’ Die Beschränkung auf nur einen akkumulierbaren Faktor hat den Vorteil, daß die Mechanismen der Faktorakkumulation sowie der Steuerung der Akkumulation für den Faktor Erfahrung in möglichst simpler Form ohne Wechselwirkungen mit anderen akkumulierbaren Faktoren herausgearbeitet werden
发表于 2025-3-24 05:56:44 | 显示全部楼层
Silvana Nicotra,Gennaro Barbatoing-by-doing.’ Die Beschränkung auf nur einen akkumulierbaren Faktor hat den Vorteil, daß die Mechanismen der Faktorakkumulation sowie der Steuerung der Akkumulation für den Faktor Erfahrung in möglichst simpler Form ohne Wechselwirkungen mit anderen akkumulierbaren Faktoren herausgearbeitet werden
发表于 2025-3-24 08:33:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:51:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 15:05:22 | 显示全部楼层
Luigia Romano,Massimo Silva,Ciro Acampora — acting out the learning — can be done in a laboratory setting, in a classroom using a case study as stimulus, or out in the “field” — under actual living and working conditions. The instructor may not have a choice always in terms of the location. Some types of questions and areas of learning cal
发表于 2025-3-24 19:31:13 | 显示全部楼层
Daniela Vecchione,Gennaro Barbatothe learning that people experience. First, I describe different ways that designers have historically assumed they were primarily responsible for students’ learning. Second, I discuss how similar issues are still a concern even with recent evolutions in the field toward human-centered design practi
发表于 2025-3-25 02:21:07 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-11 23:20
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表