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Titlebook: Living in Worlds of Music; A View of Education Minette Mans Book 2009 Springer Science+Business Media B.V. 2009 arts education.cultural id

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楼主: mentor
发表于 2025-3-25 06:16:05 | 显示全部楼层
,Concluding Thoughts – Aluta Continua,orld in one book? Not to mention investigating some of the interfaces between an infinite number of different musical worlds. Therefore, a goodly part of this chapter will be to pay my respects to all the questions and possibilities that have . been addressed, in the hope that others will pick them up and take them forward in new directions.
发表于 2025-3-25 09:56:31 | 显示全部楼层
Minette MansChallenges current thinking on arts education with its emphasis on cultural aesthetics.Cross-disciplinary, combining music education, ethnomusicology, learning and philosophy.Cross-cultural in giving
发表于 2025-3-25 14:04:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:56:57 | 显示全部楼层
Why a Musical World?,Plato, not usually described as a very musical man, manages to capture in his statement above the complexity of music in the many ways that it reaches into and around us. Thinking about music always manages to raise more questions than one can answer. This book raises a few more.
发表于 2025-3-25 20:24:14 | 显示全部楼层
A Functioning Musical World,Systems are intended to work. . defines a system as “a complex whole; a set of things working together as a mechanism or interconnecting network.” The human brain functions as a system. Assuming the existence of a musical system, there must be a reason for its work and an internal structure.
发表于 2025-3-26 03:53:10 | 显示全部楼层
Minette Mansstein des Kundenwerts findet das Cross-Selling Berücksichtigung, zudem wird die Ermittlung von Preisbereitschaften und -reaktionen als Grundlage der Kundenbewertung analysiert. Ein ganz neuer Teil ist den bisher in der Literatur vernachlässigten ethischen Aspekten der Bewertung von Kunden gewidmet..
发表于 2025-3-26 04:23:49 | 显示全部楼层
Minette Mansstein des Kundenwerts findet das Cross-Selling Berücksichtigung, zudem wird die Ermittlung von Preisbereitschaften und -reaktionen als Grundlage der Kundenbewertung analysiert. Ein ganz neuer Teil ist den bisher in der Literatur vernachlässigten ethischen Aspekten der Bewertung von Kunden gewidmet..
发表于 2025-3-26 11:24:33 | 显示全部楼层
Minette Mansstein des Kundenwerts findet das Cross-Selling Berücksichtigung, zudem wird die Ermittlung von Preisbereitschaften und -reaktionen als Grundlage der Kundenbewertung analysiert. Ein ganz neuer Teil ist den bisher in der Literatur vernachlässigten ethischen Aspekten der Bewertung von Kunden gewidmet..
发表于 2025-3-26 16:32:08 | 显示全部楼层
Minette Mans (1) Der Kundenwert ist keine exogene Größe, sondern kann durch geschicktes Agieren des Anbieters beeinflusst werden. (2) Er stellt eine im Zeitverlauf veränderliche Größe dar. (3) Aufgrund von unvollständiger Information ist es unmöglich, den Kundenwert exakt zu quantifizieren. Allenfalls eine nähe
发表于 2025-3-26 17:01:33 | 显示全部楼层
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