用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Language Education Programs; Perspectives on Poli Zia Tajeddin,Carol Griffiths Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), u

[复制链接]
楼主: implicate
发表于 2025-3-25 05:56:02 | 显示全部楼层
I. G. A. Lokita Purnamika Utami,Sarah Prestridgem „Landschaft“ wieder. Im fünften Abschnitt (4.5) erfolgt eine kurze Vorstellung einiger der zwanzig Versuchspersonen, die an dieser Untersuchung teilgenommen ha­ben. Dies soll gewissermaßen einen kleinen Vorgeschmack geben, auf die beobachtete Verhaltensvariabilität zwischen den Versuchspersonen, d
发表于 2025-3-25 10:12:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 13:26:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:33:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 21:06:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:38:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:54:20 | 显示全部楼层
Content and Language Integrated Learningve analysis of selected publications. Finally, the discussion of an empirical study by the authors on authentic language use in CLIL Science classes, which may serve as a stepping stone for materials writers and CLIL teachers to increase authentic language use in the CLIL classroom concludes the chapter.
发表于 2025-3-26 12:17:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 15:08:12 | 显示全部楼层
State Language Education Systemshese macro and micro factors and their impact, though the analysis and the recommendations for more effective policy and practice will have relevance for policymakers and teachers in other, similar educational systems.
发表于 2025-3-26 16:58:32 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-7-11 19:11
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表