找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Kooperation und Effizienz in der Unternehmenskommunikation; Inner- und außerbetr Rogier Crijns,Janine Thalheim Book 2008Latest edition VS V

[复制链接]
楼主: miserly
发表于 2025-3-25 04:03:36 | 显示全部楼层
Measuring the effect of culture in experimental persuasive effects research, and situational factors (e.g., distraction) on the persuasiveness of a message. One of the receiver factors is cultural background. Receivers may be American, Asian, European, or, more specific, Spanish or Swedish. There is growing interest in the impact of culture in the field of persuasion effec
发表于 2025-3-25 10:52:03 | 显示全部楼层
Content elements in product recall notices in the UK — guidelines and practiceor, in the worst case scenario, an acute problem that endangers the organization’s continued existence. When a company discovers that it has marketed a defective product, for example, this can be said to constitute a crisis, particularly if the product in question poses a danger or health risk to on
发表于 2025-3-25 14:37:04 | 显示全部楼层
Rhetorical figures in German and Dutch print advertisements speech. In Figure I, consumers are supposed to transfer their associations with royalty, femininity, loveliness, greatness and superiority to the alcoholic beverage in question. This means that the beer has been personified. In figure II, our connotations with pearls and nature are to be transferre
发表于 2025-3-25 19:50:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 21:03:01 | 显示全部楼层
Von der Organisationstheorie zu indigener Konzeptualisierung — ein ,-kultureller Vergleich kognitiveandeskultur bzw. auf die Gestaltung einer einheitlichen . über sämtliche Instrumente des Kommunikationsmix gelegt. Mittlerweile gilt als unhintergehbares Faktum, dass unternehmensexterne Kommunikationsstrategien nicht ohne entsprechende Verankerung im unternehmensinternen Bereich erfolgreich sein können.
发表于 2025-3-26 01:13:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 05:04:31 | 显示全部楼层
„Wir warten auf die Lok. Bitte haben Sie etwas Geduld.“ — Konversationsmaximen bei Bahndurchsagen, esucht wird dies am Ausschnitt der Unternehmen-Kunden-Kommunikation, und zwar am Beispiel der ., die für Unternehmen-Kunden-Konflikte und eine kritische Medienberichterstattung seit den Tarif- und Fahrplanumstellungen der Ära Mehdorn berühmt-berüchtigt ist (vgl. .).
发表于 2025-3-26 10:42:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:43:36 | 显示全部楼层
Book 2008Latest editionerden Fallstudien und Lösungskonzepte zu folgenden Themenbereichen vorgestellt: Interpretations- und Transferprobleme im interkulturellen Kontext, internationale Wirtschaftskontakte (Mediation, Investor Relations, Co-Branding), Wertvorstellungen und Überzeugungsarbeit in Werbeauftritten, Trainingskonzepte (Konfliktbearbeitung)...
发表于 2025-3-26 17:24:10 | 显示全部楼层
Book 2008Latest editionober 2004 in Nijmegen stattfand. Zentrales Thema der Autoren ist die Optimierung von Kommunikationsabläufen inner- und außerhalb von Unternehmen. Es werden Fallstudien und Lösungskonzepte zu folgenden Themenbereichen vorgestellt: Interpretations- und Transferprobleme im interkulturellen Kontext, int
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-12 01:49
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表