找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Konstitutive Entscheidungen und Strategisches Management; Rahmen und Fragen fü Mirus Fitzner Book 2022 Der/die Herausgeber bzw. der/die Aut

[复制链接]
楼主: 恶化
发表于 2025-3-26 21:49:06 | 显示全部楼层
1064-3745 as ripe for a new edition. The past several years have seen a surge in the development of novel methods that are truly revolutionizing our ability to characterize biological macromolecules in terms of speed, accuracy, and size limitations. I was particularly excited at the prospect of making these t
发表于 2025-3-27 02:59:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 05:55:28 | 显示全部楼层
Development of an integrative, , transcriptional-fusion plasmid vector for , and its use to isolated all or part of 29 putative proteins with 52% to 100% similarity to known proteins. When assayed for β-galactosidase activity in BTR medium containing 2% sucrose, glucose or maltose, several genes showed some evidence of sugar regulation, including ., and most dramatically for sucrose regulation, ..
发表于 2025-3-27 11:44:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 14:28:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 20:32:12 | 显示全部楼层
B-Cell Epitope Predictions Using Computational Methods developed, including CEP, DiscoTope, PEPITO, ElliPro, SEPPA, EPITOPIA, PEASE, EpiPred, SEPIa, EPCES, EPSVR, etc. In this chapter, we will discuss computational methods for B-cell epitope predictions of both linear and discontinuous epitopes. SVMTriP and EPCES/EPCSVR, the most successful among the m
发表于 2025-3-27 23:02:10 | 显示全部楼层
wed, taught, and learned. Scholars from eight countries/regions provide diverse perspectives and approaches on changes and innovations in STEM disciplinary and interdisciplinary education. Disciplinary978-3-031-52926-9978-3-031-52924-5Series ISSN 2520-8616 Series E-ISSN 2520-8624
发表于 2025-3-28 02:31:15 | 显示全部楼层
Storytelling und Bildung,üler reagierten darauf, indem sie Arbeiten produzierten, die meinungsstark und eindringlich waren und eine gründliche Auseinandersetzung mit akademischen Praktiken mithilfe von Technologien demonstrierten..Wir beschreiben das Projekt und die Art und Weise, wie die Schüler in ihren digitalen Geschich
发表于 2025-3-28 07:24:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 10:54:52 | 显示全部楼层
,Analyse des Werkes (1970–2000) von Georg Feuser,ches Engagement ist aber in den dreißig Jahren des Untersuchungszeitraumes so umfangreich und vielfältig gewesen, dass hierbei notwendigerweise eine Auswahl im Kontext der Forschungsfragen und -hypothesen getroffen werden musste.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-2 02:11
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表