找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Kommunikative Pädagogik und multikulturelle Gesellschaft; Eine Studie zur syst Margit Ostertag Book 2001 Springer Fachmedien Wiesbaden 2001

[复制链接]
楼主: Pierce
发表于 2025-3-25 05:09:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 07:46:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 15:06:49 | 显示全部楼层
Margit Ostertagynamics and kinematics of globular cluster systems and dark matter-related problems..With its wide coverage of the topic, this book constitutes a valuable reference of the scientific knowledge of the field..978-3-642-09565-8978-3-540-76961-3Series ISSN 1431-2433 Series E-ISSN 1611-6143
发表于 2025-3-25 17:05:26 | 显示全部楼层
Margit Ostertagynamics and kinematics of globular cluster systems and dark matter-related problems..With its wide coverage of the topic, this book constitutes a valuable reference of the scientific knowledge of the field..978-3-642-09565-8978-3-540-76961-3Series ISSN 1431-2433 Series E-ISSN 1611-6143
发表于 2025-3-25 21:39:13 | 显示全部楼层
Margit Ostertagynamics and kinematics of globular cluster systems and dark matter-related problems..With its wide coverage of the topic, this book constitutes a valuable reference of the scientific knowledge of the field..978-3-642-09565-8978-3-540-76961-3Series ISSN 1431-2433 Series E-ISSN 1611-6143
发表于 2025-3-26 02:03:45 | 显示全部楼层
ynamics and kinematics of globular cluster systems and dark matter-related problems..With its wide coverage of the topic, this book constitutes a valuable reference of the scientific knowledge of the field..978-3-642-09565-8978-3-540-76961-3Series ISSN 1431-2433 Series E-ISSN 1611-6143
发表于 2025-3-26 04:27:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 09:45:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 16:31:05 | 显示全部楼层
,Kommunikative Pädagogik und Fremdheit,Nachdem im vorangehenden Kapitel vor dem systematischen Hintergrund der PdK neue Perspektiven für einen pädagogischen und humanen Umgang mit kultureller Vielfalt begründet und entwickelt wurden, steht nun das zweite Grundproblem Interkultureller Pädagogik zur — kommunikativen — Lösung an: Fremdheit.
发表于 2025-3-26 20:28:22 | 显示全部楼层
,Abschließende Bemerkung,Die Zusammenführung von interkultureller und allgemeiner Bildung in einem kommunikativen Bildungsbegriff schließt den Kreis unserer Überlegungen, der mit einer bildungstheoretischen Ausgangsperspektive eröffnet wurde, und unterstreicht einmal mehr die Notwendigkeit des Dialogs zwischen Interkultureller und Systematischer Pädagogik.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-8 06:16
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表