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Titlebook: Kundenwert und Unternehmenswert; Eine Analyse am Beis Stefan Rehbach Book 2003 Deutscher Universitäts-Verlag/GWV Fachverlage GmbH, Wiesbade

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楼主: Tamoxifen
发表于 2025-3-23 11:33:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 15:01:09 | 显示全部楼层
ätigen Unternehmen vorliegen, können die Cash Flows auf der Basis einzelner Kundenbeziehungen hergeleitet werden. Der Autor veranschaulicht seine Überlegungen am Beispiel von E-Commerce-Unternehmen, den Prototypen junger Unternehmen im Gründungsboom der 1990er Jahre..978-3-8244-7882-8978-3-322-81554-5
发表于 2025-3-23 18:08:13 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/k/image/541157.jpg
发表于 2025-3-23 23:34:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 05:52:50 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-322-81554-5Auktionstheorie; Customer Equity; Customer Lifetime Value; E-Commerce; Kundenbeziehung; Kundenwert; Untern
发表于 2025-3-24 09:52:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 10:59:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:03:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 20:59:17 | 显示全部楼层
he monitored systems, but recent developments in metric LTL and its extensions with aggregate operators allow some quantitative policies to be specified. Our interest in LTL-based policy languages is driven by applications in runtime Android malware detection, which requires the monitoring algorithm
发表于 2025-3-25 02:59:45 | 显示全部楼层
Espen Klovning,Olivier Bonaventuressed successfully through initiatives and innovations that take a long-term perspective and are developed and implemented holistically and inclusively. This requires taking into account a variety of values and perspectives, and figuring out how best to link the disciplines and create relevant and fe
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