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Titlebook: Kundeneinbindung im Innovationsprozess – Methoden; Meike Knöchel,Klaus North Book 2018 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Sp

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发表于 2025-3-21 19:28:22 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Kundeneinbindung im Innovationsprozess – Methoden
编辑Meike Knöchel,Klaus North
视频video
概述Ergänzt das essential „Kundeneinbindung im Innovationsprozess – Konzepte“.Mit konkreten Handlungsempfehlungen und zahlreichen Praxisbeispielen.Einordnung der Methoden in die vier Phasen des Innovation
丛书名称essentials
图书封面Titlebook: Kundeneinbindung im Innovationsprozess – Methoden;  Meike Knöchel,Klaus North Book 2018 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Sp
描述Der zweite Band des zweiteiligen .essentials. gibt Handlungsempfehlungen zur Kundeneinbindung innerhalb des Innovationsprozesses. Der Schwerpunkt liegt dabei auf dem Vergleich und der richtigen Auswahl konkreter Methoden zur Kundeneinbindung zum idealen Zeitpunkt. Die Autoren stellen vielfältige Möglichkeiten vor und erläutern, wann und auf welche Weise ein Unternehmen den Kunden in den Innovationsprozess einbeziehen kann. In diesem Rahmen werden Werkzeuge zur Kundeneinbindung in den verschiedenen Phasen des Innovationsprozesses vorgestellt. Viele aktuelle Beispiele aus der Praxis ergänzen die Ausführungen..
出版日期Book 2018
关键词Kundeneinbindung; Innovationsprozess; Methoden; Innovationsmanagement; Kundeninvolvierung; Kundenintegrat
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-20411-2
isbn_softcover978-3-658-20410-5
isbn_ebook978-3-658-20411-2Series ISSN 2197-6708 Series E-ISSN 2197-6716
issn_series 2197-6708
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2018
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发表于 2025-3-21 20:35:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:48:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:16:34 | 显示全部楼层
Meike Knöchel,Klaus Northion of the implications with order as the empirical Horn approximation of the input set of sequences. To allow for this characterization, we will require the definition of certain background Horn conditions to ensure the consistency of the theory. As a consequence of this main result, we can also pr
发表于 2025-3-22 11:26:08 | 显示全部楼层
Meike Knöchel,Klaus Northvery general programming environment, which has been validated in two quite disparate application domains, one in industrial control and the other in bioinformatics. In the industrial control domain, embedded systems with scarce computational resources control product lines. Mobile agents are used t
发表于 2025-3-22 14:20:33 | 显示全部楼层
Meike Knöchel,Klaus Northe vision of the MANET as an extremely flexible, malleable and yet robust and formidable network architecture. Indeed, an architecture that can be deployed to monitor the habits of birds in their natural habitat, and which, in other circumstances, can be organized to interconnect rescue crews after a
发表于 2025-3-22 18:33:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 21:18:15 | 显示全部楼层
Meike Knöchel,Klaus North three outlined cases. Furthermore, we will even be able to demonstrate that graph transformation based technology has the potential to also unify all three cases in a single scenario where models at runtime and runtime adaptation is linked with classical MDE. Therefore, we at first provide an intro
发表于 2025-3-23 03:29:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:20:35 | 显示全部楼层
erate a software behavior model from a network protocol (ESAWN) implementation in a WSN development and deployment platform (TinyOS), which is used to rigorously verify the protocol. Our work is a proof of concept that automatic verification of programs of practical size (≈ 21 000 LoC) and complexit
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