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Titlebook: Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus; Ein Leitfaden für Ku Thomas Heinze Textbook 20021st edition Springer Fachmedien Wiesba

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发表于 2025-3-21 16:03:49 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus
副标题Ein Leitfaden für Ku
编辑Thomas Heinze
视频video
图书封面Titlebook: Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus; Ein Leitfaden für Ku Thomas Heinze Textbook 20021st edition Springer Fachmedien Wiesba
描述Das Buch zeigt Grundlagen und Orientierungen für die (universitäre) Lehre und Forschung im Kulturmanagement auf und entwickelt Perspektiven für eine Professionalisierung der Akteure in den Feldern Bildung, Kultur und Wirtschaft. Entsprechend dem breiten Aufgabenspektrum zielt es auf die Vermittlung von Kenntnissen sowohl im kulturwissenschaftlichen als auch im betriebswirtschaftlichen Bereich. Der "innovatorische" Charakter liegt in der Verschränkung dieser Kompetenzen, die bisher getrennt - hier die kunst-, kultur-, bildungs- und geisteswissenschaftliche, dort die betriebswirtschaftliche, ökonomische Ausbildung - vermittelt wurden. Darüber hinaus trägt die Arbeit dazu bei, das Berufsbild des Kulturmanagers, das in der Diskussion seit Anfang der neunziger Jahre äußerst kontrovers behandelt worden ist, begrifflich schärfer zu fassen. Einen Schwerpunkt stellen Beispiele aus der Praxis des Kulturmanagement dar: Kultursponsoring, Museumsmarketing und Kulturtourismus. Textbegleitende Übungsaufgaben sichern das Textverständnis ab und bieten Anregungen zur weitergehenden Auseinandersetzung mit der Theorie und Praxis von Kulturmanagement...
出版日期Textbook 20021st edition
关键词Ausbildung; Gender; Gesellschaft; Institution; Kommunikation; Kultur; Kulturmanagement; Kultursponsoring; Ku
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-97100-5
isbn_ebook978-3-322-97100-5
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2002
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书目名称Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus影响因子(影响力)




书目名称Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus影响因子(影响力)学科排名




书目名称Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus网络公开度




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书目名称Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus被引频次




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书目名称Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus年度引用




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书目名称Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus读者反馈




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发表于 2025-3-21 23:37:34 | 显示全部楼层
Thomas Heinze little or no reduction in the extraction even after joining the FUG. Twenty two species, both indigenous and introduced, were found in preference for wood fuel by the community. None of the respondents were found willing to use ICS although 43 % of them owned it; either as the status symbol or to m
发表于 2025-3-22 04:07:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:22:28 | 显示全部楼层
Thomas Heinze not ordinarily available in one place was presented at this meeting. As organizer of the session, I decided to attempt to publish the papers in one volume. Arrangements were made with a publisher, Martinus Nijhoff, and also with the authors. The process of publication has taken longer than desirabl
发表于 2025-3-22 11:12:25 | 显示全部楼层
Thomas Heinze not ordinarily available in one place was presented at this meeting. As organizer of the session, I decided to attempt to publish the papers in one volume. Arrangements were made with a publisher, Martinus Nijhoff, and also with the authors. The process of publication has taken longer than desirabl
发表于 2025-3-22 16:21:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:55:03 | 显示全部楼层
Thomas Heinzehaeology of pre-European forms of intensive agriculture, and New World tropical cultural and historical ecology. He also oversaw several dozen dissertations and master’s theses, all but a few on related Latin American topics. His publication record was equally robust, authoring a number of books and
发表于 2025-3-22 22:15:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:27:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:45:27 | 显示全部楼层
, from highly flexible ones to more parsimonious learning methods, depending on the specific hydrological application, research question, and data availability. Most machine learning techniques require a calibration and a validation dataset for training. As these data are usually correlated in time
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