找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Kulturelle Bildungsforschung; Methoden, Befunde un Esther Pürgstaller,Sebastian Konietzko,Nils Neuber Book 2020 Der/die Herausgeber bzw. de

[复制链接]
查看: 18023|回复: 52
发表于 2025-3-21 19:00:38 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Kulturelle Bildungsforschung
副标题Methoden, Befunde un
编辑Esther Pürgstaller,Sebastian Konietzko,Nils Neuber
视频video
概述Begründungsargumente für kulturelle Bildungsforschung.Kritische Reflexion von Forschungsmethoden und Forschungsergebnisse.Beiträge zum aktuellen Diskurs um Kulturelle Bildung
丛书名称Bildung und Sport
图书封面Titlebook: Kulturelle Bildungsforschung; Methoden, Befunde un Esther Pürgstaller,Sebastian Konietzko,Nils Neuber Book 2020 Der/die Herausgeber bzw. de
描述.Die Kulturelle Bildung hat in den vergangenen Jahren an Bedeutung gewonnen. Damit geht eine Stärkung der Forschung zu diesem Feld einher. Nach einer Phase der Überprüfung von Wirkungen Kultureller Bildung stellt sich zunehmend die Frage nach einer (kultur-) theoretischen Einbettung der Forschung, nicht zuletzt mit Blick auf die Bedeutsamkeit der Befunde für die Praxis. Vor diesem Hintergrund bündelt der Band Beiträge zu aktuellen Befunden, Forschungsmethoden und Perspektiven der kulturellen Bildungsforschung.  .
出版日期Book 2020
关键词Bildungsforschung; Forschungsmethoden; Empirie; Qualitative Forschung; Quantitative Forschung; Praxispers
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-30602-1
isbn_softcover978-3-658-30601-4
isbn_ebook978-3-658-30602-1Series ISSN 2512-0697 Series E-ISSN 2512-0700
issn_series 2512-0697
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert durch Springer Fachmedien Wiesbaden
The information of publication is updating

书目名称Kulturelle Bildungsforschung影响因子(影响力)




书目名称Kulturelle Bildungsforschung影响因子(影响力)学科排名




书目名称Kulturelle Bildungsforschung网络公开度




书目名称Kulturelle Bildungsforschung网络公开度学科排名




书目名称Kulturelle Bildungsforschung被引频次




书目名称Kulturelle Bildungsforschung被引频次学科排名




书目名称Kulturelle Bildungsforschung年度引用




书目名称Kulturelle Bildungsforschung年度引用学科排名




书目名称Kulturelle Bildungsforschung读者反馈




书目名称Kulturelle Bildungsforschung读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:45:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:55:06 | 显示全部楼层
Ulrike Kranefeldfoot surgery should be designed all the stages of our footcare approach, through and applied in respect to the overall architecture the surgery and the postoperative care using a of the foot. We must constantly bear in mind footwear system that we have designed and what direct or subsequent conseque
发表于 2025-3-22 06:08:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:36:27 | 显示全部楼层
Rebecca Langer,Alexander Stern,Sascha Schroederernational level. The chapter settles that, in the studied period, urban policies in Portugal were progressively released from pure physical actions to adopt a rather strategic, integral, governance-based approach, encompassing community programs. The scaling up of the Portuguese national urban poli
发表于 2025-3-22 13:50:21 | 显示全部楼层
Benjamin Weyel,Andreas Lehmann-Wermserr’ and ‘loser’ territories, with the demise of the regional scale. Therefore, in the wake of the urban age ideology, the Urban Agenda discourse counts as a ‘soft’ powerful mechanism of political legitimization of a new urban sovereignty endorsed by the EU, which counters the most recent national dev
发表于 2025-3-22 20:34:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:05:21 | 显示全部楼层
Yvonne Hardt,Martin Stern,Nils Neuber,Claudia Steinberg,Lea Spahn,Miriam Leysner,Esther Pürgstaller,r’ and ‘loser’ territories, with the demise of the regional scale. Therefore, in the wake of the urban age ideology, the Urban Agenda discourse counts as a ‘soft’ powerful mechanism of political legitimization of a new urban sovereignty endorsed by the EU, which counters the most recent national dev
发表于 2025-3-23 02:17:30 | 显示全部楼层
Birgit Althans,Elise v. Bernstorff,Jule Korte,Janna R. Wielandue becomes a relevant aspect that needs to be addressed by the SUA in order to become a real transformative instrument. This chapter develops an analytical framework aimed at assessing to what extent the SUA has made relevant progress in this regard. The results show that even if the institutional s
发表于 2025-3-23 09:24:03 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-5 14:56
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表