找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: ITIL Version 3 at a Glance; Information Quick Re John O. Long Book 2008 Springer-Verlag US 2008 Access.Continual Service Improvement.ITIL.I

[复制链接]
查看: 46887|回复: 35
发表于 2025-3-21 17:08:42 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称ITIL Version 3 at a Glance
副标题Information Quick Re
编辑John O. Long
视频video
概述Concise and consistent visual summary of each ITIL® process.Small size makes for a portable reference.Visual guide to important ITIL® terminology.Includes supplementary material:
图书封面Titlebook: ITIL Version 3 at a Glance; Information Quick Re John O. Long Book 2008 Springer-Verlag US 2008 Access.Continual Service Improvement.ITIL.I
描述.ITIL® Version 3 At a Glance takes a graphical approach to consolidating the information of ITIL® version 3. ITIL® is an internationally-recognized set of best practices for providing IT service management. IT organizations worldwide are implementing ITIL® as a vehicle for improving IT service quality and improve return on investment for IT services...The desk reference’s unique graphical approach takes otherwise complex textual descriptions and makes the information accessible in a series of consistent, simple diagrams. ITIL® Version 3 At a Glance will be of interest to organizations looking to train their staffs in a consistent and cost-effective way. Further, this book is ideal for anyone involved in planning consulting, implementing, or testing an ITIL® Version 3 implementation..
出版日期Book 2008
关键词Access; Continual Service Improvement; ITIL; ITSM; Information Technology (IT); Process; Reference; Service
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-0-387-77393-3
isbn_ebook978-0-387-77393-3
copyrightSpringer-Verlag US 2008
The information of publication is updating

书目名称ITIL Version 3 at a Glance影响因子(影响力)




书目名称ITIL Version 3 at a Glance影响因子(影响力)学科排名




书目名称ITIL Version 3 at a Glance网络公开度




书目名称ITIL Version 3 at a Glance网络公开度学科排名




书目名称ITIL Version 3 at a Glance被引频次




书目名称ITIL Version 3 at a Glance被引频次学科排名




书目名称ITIL Version 3 at a Glance年度引用




书目名称ITIL Version 3 at a Glance年度引用学科排名




书目名称ITIL Version 3 at a Glance读者反馈




书目名称ITIL Version 3 at a Glance读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:35:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:35:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:24:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:56:45 | 显示全部楼层
John O. Long(DVR). Dass Fahrerassistenzsysteme (FAS) ein enormes Potenzial zur Steigerung der Verkehrssicherheit haben, ist unbestritten (u.a. Gelau et al., 2009; Langwieder et al., 2003; Gründl, 2005). FAS machen das Autofahren aber nicht nur sicherer, sondern sie erhöhen auch den Komfort beim Autofahren, inde
发表于 2025-3-22 13:45:29 | 显示全部楼层
John O. Longerheit als auch den Komfort beim Autofahren zu erhöhen. Dennoch setzen sich innovative FAS zum Teil nur zögerlich am Markt durch. Stephanie Arndt setzt sich mit den Bedingungen der Akzeptanz von FAS auseinander und integriert diese in ein Modell. Anhand dieses Modells kann die Akzeptanz von FAS beim
发表于 2025-3-22 20:49:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 21:51:11 | 显示全部楼层
John O. Longerheit als auch den Komfort beim Autofahren zu erhöhen. Dennoch setzen sich innovative FAS zum Teil nur zögerlich am Markt durch. Stephanie Arndt setzt sich mit den Bedingungen der Akzeptanz von FAS auseinander und integriert diese in ein Modell. Anhand dieses Modells kann die Akzeptanz von FAS beim
发表于 2025-3-23 04:26:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:43:50 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-1 20:52
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表