找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Internationaler Motorenkongress 2023; Alexander Heintzel Conference proceedings 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv

[复制链接]
查看: 14102|回复: 63
发表于 2025-3-21 16:45:02 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Internationaler Motorenkongress 2023
编辑Alexander Heintzel
视频videohttp://file.papertrans.cn/477/476360/476360.mp4
概述Klimagerechte Verbrennungsmotoren aus globaler Sicht.Sektorübergreifende Lebenszyklus-Betrachtungen.Energiemix für die Mobilität der Zukunft
丛书名称Proceedings
图书封面Titlebook: Internationaler Motorenkongress 2023;  Alexander Heintzel Conference proceedings 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv
描述.In diesem Tagungsband werden von anerkannten Experten der Automobil- und Nutzfahrzeugbranche eine Fülle neuer technischer Lösungen aufgezeigt...Die Tagung ist eine unverzichtbare Plattform für den Wissens- und Gedankenaustausch von Forschern und Entwicklern aller Unternehmen und Institutionen...Der Inhalt..Nachhaltige Mobilität: vollständige LCA.- Gesamtsystem Verbrennungsmotoren und Kraftstoffe:CO2-Reduzierung, Emissionierung, Elektrifizierung.- Klimagerechte Verbrennungsmotoren.- Effizienzsteigerung in Produkten und Prozessen.- Nutzung von Wasserstoff und synthetischen Kraftstoffen...Die Zielgruppen..Fahrzeug- und Motoreningenieure sowie Studierende, die aktuelles Fachwissen im Zusammenhang mit Fragestellungen ihres Arbeitsfeldes suchen - Professoren und Dozenten an Universitäten und Hochschulen mit Schwerpunkt Kraftfahrzeug- und Motorentechnik - Gutachter, Forscher und Entwicklungsingenieure in der Automobil- und Zulieferindustrie..Die Veranstalter..ATZlive .steht für Spitzenqualität, hohes Niveau in Sachen Fachinformation und ist Bestandteil von Springer Nature. Hier wird unter einem Dach das Know-how der renommiertesten Wirtschafts-, Wissenschafts- und Technikverlage Deutschl
出版日期Conference proceedings 2024
关键词Computer Science; Informatics; Conference Proceedings; Research; Applications; eFuels; CO2-Minderung; EU7; B
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-44982-7
isbn_softcover978-3-658-44981-0
isbn_ebook978-3-658-44982-7Series ISSN 2198-7432 Series E-ISSN 2198-7440
issn_series 2198-7432
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb
The information of publication is updating

书目名称Internationaler Motorenkongress 2023影响因子(影响力)




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023影响因子(影响力)学科排名




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023网络公开度




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023网络公开度学科排名




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023被引频次




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023被引频次学科排名




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023年度引用




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023年度引用学科排名




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023读者反馈




书目名称Internationaler Motorenkongress 2023读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:52:46 | 显示全部楼层
Driving Hydrogen Engines towards a Zero-Impact Emission Level,rce within 2025. Furthermore, discussions on zero-impact emission levels are ongoing, which in addition are relevant for the assessment of future propulsion systems. In this study, the exhaust aftertreatment system (EAS) of an SI DI 2 l hydrogen engine with dedicated emission control is experimental
发表于 2025-3-22 00:29:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 05:50:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:54:32 | 显示全部楼层
,Strategies for a CO2-optimal propulsion mix – life cycle analysis based on the FVV Fuels Studies IVransport sector, all of which are exclusively based on renewable energy sourcing through wind and solar power generation capacities, with regards to their overall infrastructure requirement, costs and associated “Well-to-Wheel” (WtW) greenhouse gas (GHG) emissions. The study concluded that overall c
发表于 2025-3-22 15:03:01 | 显示全部楼层
Electrification Strategy for China,e agreement of net zero by 2060, while balancing the need for increased energy consumption as the country continues to economically grow and balancing the aspirations of the general populous. The demographic challenges due to the size and the geography of the country mean a complete step to a fully
发表于 2025-3-22 19:22:11 | 显示全部楼层
Biofuels as a strategy for CO2e-Reduction in Brazil,ost feasible “Way to Zero” for each region. For South America, especially regarding its biggest market, Brazil, the stablished European trend for high volume battery electric vehicles (BEV) will most likely not take place for passenger cars and light commercials in the middle term. The reason are lo
发表于 2025-3-22 23:28:44 | 显示全部楼层
Influence of hydrogen combustion on engine components in full load operation,gine was converted for operation with hydrogen and a 350 h durability run was carried out in full load operation. The engine was operated with direct injection and exhaust gas turbocharging adapted for lean-burn operation. After the durability test, the pistons, pins, ring package, valves and valve
发表于 2025-3-23 02:01:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:14:26 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-16 12:09
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表