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Titlebook: Islamic perspectives relating to business, arts, culture and communication; Proceedings of the 1 Roaimah Omar,Hasan Bahrom,Geraldine de Mel

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楼主: 柳条筐
发表于 2025-3-28 17:57:07 | 显示全部楼层
A. Faizul Shamsudin,Mohammad Alinorer Beziehung eng verwandt mit den langperiodischen Veränderlichen. Der visuelle und photographische Lichtwechsel ist durch unregelmäßige Helligkeitsschwankungen kleiner Amplitude charakterisiert, die im allgemeinen unterhalb von zwei Größenklassen bleiben. Leider ist nichts bekannt über radiometrisc
发表于 2025-3-28 20:35:25 | 显示全部楼层
Wan Mohd Fazrul Azdi Wan Razali,Jaffary Awangierliches Spektrum. Diese Breite ist bedingt einmal durch die sogenannte . (s. w. u.), außerdem durch den Dopplereffekt (je höher die Temperatur, um so größer die Breite) und durch den Druckeffekt (.sche Stoßdämpfung oder Kopplungsverbreiterung). Insbesondere durch den Druceffekt kann eine Spektrall
发表于 2025-3-28 23:34:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 05:34:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 08:19:17 | 显示全部楼层
Development of Ethno-mathematics of Al-Qur’an, Al-Hadith, and Jawi Scripts for Computer Security nonparametric cryptographs led to the discovery of ethno-mathematics for substitution block-cipher boxes. The objects are based on extracted Al-Qur’an and Al-Hadith symbols by use of ethno-mathematical functions. The extracted objects were insufficient to build the 256-bit block ciphers. The develo
发表于 2025-3-29 12:48:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 18:41:48 | 显示全部楼层
Terrorism and Islamophobia: Media Representation on Islam and the Middle Eastlects the existing stereotype led by the media. Physical appearance impresses people at first sight and gives impact on social interaction. Especially after the tragedy on September 11, 2001, in the USA, international media, which central is the USA, keeps associating terrorism to Islam. Not only in
发表于 2025-3-29 22:30:27 | 显示全部楼层
Metaphorical Visual Persuasion: The Perception of Malay Products in Press Advertisementsdline without the inclusion of attention-grabbing factor in the advertisement. Most of the time, the advertisements portrayed very weak visuals that put less emphasis on the main product message. Thus, it is crucial for designers to employ a better approach in marketing the products or else it will
发表于 2025-3-30 00:18:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 04:18:46 | 显示全部楼层
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