找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Internal Medicine; Dala R. Jarolim Book 1996Latest edition Springer-Verlag New York, Inc. 1996 Internal medicine.family medicine.gastroent

[复制链接]
查看: 14201|回复: 39
发表于 2025-3-21 17:43:16 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Internal Medicine
编辑Dala R. Jarolim
视频video
丛书名称Oklahoma Notes
图书封面Titlebook: Internal Medicine;  Dala R. Jarolim Book 1996Latest edition Springer-Verlag New York, Inc. 1996 Internal medicine.family medicine.gastroent
描述Dear Young Doctor, You are nearing the end of your formalized test-taking after so many years of education. We want to help you pass your boards and these books were written for that end. This review of internal medicine is not an exhaustive treatise, but serves as an example of learning points considered important throughout the years. You will run into the same patients on this examination, the internal medi­ cine specialty boards, and the medicine sub-specialty boards should you choose to take them. Our US healthcare delivery system is undergoing major transformation, which has become frenetic since the first edition of this series was published three years ago. This creates anxiety in physicians and physicians-to-be, as we are unsure of the very foundations which have supported medicine as we knew it. The chal­ lenge is to carryon the duties of our noble profession while adapting to and helping to shape the marketplace. Medical information is too expansive to be mastered by the individual alone, and we must learn to rely on automated inform­ atics systems to access current data. Yet with all the changes, traditions of medical education are remembered, honored, and still practic
出版日期Book 1996Latest edition
关键词Internal medicine; family medicine; gastroenterology; immunology; infectious diseases
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-1-4612-2370-2
isbn_softcover978-0-387-94636-8
isbn_ebook978-1-4612-2370-2Series ISSN 1431-6013
issn_series 1431-6013
copyrightSpringer-Verlag New York, Inc. 1996
The information of publication is updating

书目名称Internal Medicine影响因子(影响力)




书目名称Internal Medicine影响因子(影响力)学科排名




书目名称Internal Medicine网络公开度




书目名称Internal Medicine网络公开度学科排名




书目名称Internal Medicine被引频次




书目名称Internal Medicine被引频次学科排名




书目名称Internal Medicine年度引用




书目名称Internal Medicine年度引用学科排名




书目名称Internal Medicine读者反馈




书目名称Internal Medicine读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:22:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:20:41 | 显示全部楼层
ngen und die Ziele der Veränderungen zu verstehen, ist es notwendig die Debatte um die Promotion vor einem gesamtgesellschaftlichen Kontext von Neoliberalismus, Globalisierung, „Wissensgesellschaft“ und Europäisierung anzuschauen. Ich werde also in einem ersten Schritt politische und wissenschaftlic
发表于 2025-3-22 08:26:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:05:21 | 显示全部楼层
Dala R. Jarolim M.D., F.A.C.P.. Zentrale Begriffe und Zusammenhänge, die für die Anwendung der Methode in der Videografieanalyse grundlegend sind, werden hier erläutert. Dabei bemühen wir uns, unterrichtsspezifische Beispiele zu präsentieren. Die beiden Unterkapitel zu „Rekonstruktive Kompetenzforschung“ sowie zu „Didaktische No
发表于 2025-3-22 12:59:04 | 显示全部楼层
Dala R. Jarolim M.D., F.A.C.P.ner Beschreibung von Unterrichtsphänomenen. Unterrichtalltag soll dadurch in seiner Komplexität anschaulich werden (Kap. 4.1). In einem zweiten Schritt (Kap. 4.2) werden die beschriebenen Befunde unterrichtstheoretisch verdichtet. Das Unterkapitel hat die Funktion, unser Verständnis von Unterricht a
发表于 2025-3-22 19:12:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:39:12 | 显示全部楼层
Dala R. Jarolim M.D., F.A.C.P.lischunterricht. Insbesondere ., welche sowohl physische als auch metaphorische Grenzüberschreitungen thematisieren, werden als gewinnbringend hinsichtlich der Förderung von transkulturellen Kompetenzen und transkultureller Bewusstheit bei Schüler*innen angesehen, was bspw. ein hybrides und dynamisc
发表于 2025-3-23 03:57:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:51:41 | 显示全部楼层
Dala R. Jarolim M.D., F.A.C.P.lischunterricht. Insbesondere ., welche sowohl physische als auch metaphorische Grenzüberschreitungen thematisieren, werden als gewinnbringend hinsichtlich der Förderung von transkulturellen Kompetenzen und transkultureller Bewusstheit bei Schüler*innen angesehen, was bspw. ein hybrides und dynamisc
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-5 02:56
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表