找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interdisciplinary Mathematics Education; A State of the Art Julian Williams,Wolff-Michael Roth,Nicholas Mousou Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2016 � The Edit

[复制链接]
楼主: Colossal
发表于 2025-3-23 09:44:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:34:51 | 显示全部楼层
Julian Williams,Wolff-Michael Roth,Nicholas MousouOffers a unique introduction to the state-of-the-art in conceptualising, reviewing, and case-studying “interdisciplinary mathematics”.Includes case studies that illustrate the findings.Features sugges
发表于 2025-3-23 19:04:23 | 显示全部楼层
ICME-13 Topical Surveyshttp://image.papertrans.cn/i/image/470803.jpg
发表于 2025-3-23 22:26:29 | 显示全部楼层
978-3-319-42266-4� The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2016
发表于 2025-3-24 04:40:44 | 显示全部楼层
Interdisciplinary Mathematics Education978-3-319-42267-1Series ISSN 2366-5947 Series E-ISSN 2366-5955
发表于 2025-3-24 08:28:30 | 显示全部楼层
Cooperation Between Competitors,e of one” positions, requiring the person in that role to be both the default subject matter expert and the main communicator with sometimes several chains of command. This comes with the expectation of a basic level of leadership and communication skills which are not necessarily part of formal med
发表于 2025-3-24 13:42:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 15:58:33 | 显示全部楼层
Ingo Braasch,John H. Postlethwaitufschancen (., 2000, .; .; .; .; .; .; .; .). Darüber hinaus liegen empirische Evidenzen dafür vor, dass der Einfluss der sozialen Herkunft auf die Lernvoraussetzungen bei der Einschulung und die schulischen Leistungen sowie die darauf basierende Chance, nach der Grundschule für weiterführende Bildu
发表于 2025-3-24 19:04:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:13:48 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-10 14:29
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表