找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Intelligent Technologies and Engineering Systems; Jengnan Juang,Yi-Cheng Huang Conference proceedings 2013 Springer Science+Business Media

[复制链接]
楼主: Concave
发表于 2025-3-30 11:38:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 16:02:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 17:57:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 00:17:14 | 显示全部楼层
Chen-Hao Ku,Kuan-Ching Li,Ching-Hsien Hsu,Kuan-Chou Lai,Meng-Yen Hsieh,Tien-Hsiung Weng,Hai JiangsungsansätzeDie Digital Customer Experience rückt zunehmend in den Fokus, wenn es darum geht, Kunden einen besonderen Nutzen und ein besonderes Erlebnis zu versprechen, sie zufrieden zu stellen und zu binden. Sie ergänzt Produkte und Dienstleistungen und bietet dabei insbesondere im Kontakt zwischen
发表于 2025-3-31 04:20:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 05:24:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 10:57:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 17:10:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 21:29:43 | 显示全部楼层
Chuang-Jan Chang,Chang-Min Cheng,Tsung-Kai Chou,Shu-Lin Hwangon of customer journey success.Shows how you can align your .Customer experience engineering applied to the engineering department is rare, but needed. Most companies keep support, UX, engineering, product, and CX separate. To address this gap, this book highlights roles and techniques that are prov
发表于 2025-4-1 00:23:18 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-2 00:24
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表