找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften; Karin Elinor Sauer Book 2007 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Spr

[复制链接]
查看: 18126|回复: 42
发表于 2025-3-21 18:26:25 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften
编辑Karin Elinor Sauer
视频video
概述Eine Vergleichsstudie Baden-Württemberg - Kalifornien
丛书名称Forschung Pädagogik
图书封面Titlebook: Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften;  Karin Elinor Sauer Book 2007 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Spr
描述Karin Elinor Sauer vergleicht Integrationsprozesse von Migrantenkindern in Baden-Württemberg und Kalifornien. Es wird einerseits eine Außenperspektive auf die gesellschaftlichen Hintergründe eingenommen, andererseits eine Innenperspektive, die die Sicht der Kinder und deren Bedeutung für Integration reflektiert. Dabei zeigt sich, wie die Integration auf verschiedenen Wegen und in verschiedenen Kontexten von den Kindern selbst mitgestaltet wird.
出版日期Book 2007
关键词Erziehungsinstitutionen; Integration; Integrationsprozess; Kalifornien; Kinder; Migration; Multikultur; chi
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-531-90526-6
isbn_softcover978-3-531-15333-9
isbn_ebook978-3-531-90526-6
copyrightVS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2007
The information of publication is updating

书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften影响因子(影响力)




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften影响因子(影响力)学科排名




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften网络公开度




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften网络公开度学科排名




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften被引频次




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften被引频次学科排名




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften年度引用




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften年度引用学科排名




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften读者反馈




书目名称Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:49:22 | 显示全部楼层
s, and workplace environments? While each chapter takes a different perspective and is located in its respective context, the contributions are united by the goal of effectively including ethical reflection in 978-3-031-51562-0978-3-031-51560-6Series ISSN 1875-0044 Series E-ISSN 1875-0036
发表于 2025-3-22 01:58:14 | 显示全部楼层
Integrationsprozesse von Kindern in multikulturellen Gesellschaften
发表于 2025-3-22 07:54:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:06:17 | 显示全部楼层
these teachable moments led to providing specific guidance that recipients were ready to use immediately. In addition, reinforcement of existing desirable practices via specific positive comments gave recipients the guidance necessary to build on their existing foundation of skills, knowledge, and s
发表于 2025-3-22 15:35:37 | 显示全部楼层
d Kuezi 2012). Whereas this approach considers the social sciences to be of central importance to STEM and the STEM workforce (Spalter-Roth 2004), in the United Kingdom, STEM is seen to include fields such as medicine, dentistry, and architecture but exclude the social sciences and education (United
发表于 2025-3-22 20:37:03 | 显示全部楼层
pedagogies to create a more inclusive and ethical culture in STEM undergraduate education. The modules empower STEM faculty with limited expertise in the humanities to deliver this new content responsibly, especially at 2- and 4-year institutions that need more resources to support team teaching.
发表于 2025-3-22 23:26:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:16:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:05:36 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 15:06
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表