找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Integrating a Social Determinants of Health Framework into Nursing Education; Jill B. Hamilton,Beth Ann Swan,Linda McCauley Textbook 2023

[复制链接]
楼主: 大口水罐
发表于 2025-3-23 10:21:13 | 显示全部楼层
Wanjira Kinuthia,Autherine Abiri,Jill B. Hamilton,Adarsh Chard die SE-VO und die SE-RL durch das Gesetz zur Einführung der Europäischen Gesellschaft vom 22. Dezember 2004 (SEEG) ausgeführt w- den. Das deutsche Aktiengesetz ist für eine SE mit Sitz in Deutschland maßgeblich, sofern die SE- VO bzw. das SEEG keine abschließenden Regelungen ent978-3-8349-0444-7978-3-8349-9525-4
发表于 2025-3-23 15:36:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:39:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:45:37 | 显示全部楼层
Beth Ann Swan,Lalita Kaligotla,Autherine Abiri,Lindsey Allen,Amy Becklenberg,Christina K. Bhatia,Sof In Deutschland sind die SE-VO und die SE-RL durch das Gesetz zur Einführung der Europäischen Gesellschaft vom 22. Dezember 2004 (SEEG) ausgeführt w- den. Das deutsche Aktiengesetz ist für eine SE mit Sitz in Deutschland maßgeblich, sofern die SE- VO bzw. das SEEG keine abschließenden Regelungen ent
发表于 2025-3-24 05:35:08 | 显示全部楼层
Lisa Muirhead,Susan Brasher,Rasheeta Chandler,Laura P. Kimble In Deutschland sind die SE-VO und die SE-RL durch das Gesetz zur Einführung der Europäischen Gesellschaft vom 22. Dezember 2004 (SEEG) ausgeführt w- den. Das deutsche Aktiengesetz ist für eine SE mit Sitz in Deutschland maßgeblich, sofern die SE- VO bzw. das SEEG keine abschließenden Regelungen ent
发表于 2025-3-24 07:59:41 | 显示全部楼层
Integrating a Social Determinants of Health Framework into Nursing Education,ies, and the broader society. The Nell Hodgson Woodruff School of Nursing Four-Pillar SDOH Framework considers Social, Cultural, Environment (Physical and Social), and Policy Conditions important to health outcomes. Although these Four-Pillars are explored separately for their contribution to dispar
发表于 2025-3-24 14:39:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 14:59:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 21:30:44 | 显示全部楼层
Evaluating Social Determinants of Health Integration in Nursing Curricula,very of SDOH concepts; and experiential learning opportunities to bolster their knowledge and skill acquisition through application. This evaluative approach entails a bidirectional feedback loop involving and informing faculty development, interdisciplinary collaboration, and community engagement.
发表于 2025-3-25 02:24:59 | 显示全部楼层
Aligning SDOH Pillars to Learning Outcomes and Assessments,and quantitative approach and a curriculum mapping matrix. Findings indicate that SDOH pillars covered vary by course goals and content covered. Social, cultural, and law/policy pillars were the most recurrent, and topics and assessment content often overlapped. The most used assessment types were d
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 23:54
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表