用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Institutional Entrepreneurship and Policy Change; Theoretical and Empi Caner Bakir,Darryl S. L. Jarvis Book 2018 The Editor(s) (if applicab

[复制链接]
查看: 13161|回复: 47
发表于 2025-3-21 19:20:33 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change
副标题Theoretical and Empi
编辑Caner Bakir,Darryl S. L. Jarvis
视频video
概述Focusses on agential actors within institutional settings and processes of entrepreneurship that facilitate isomorphism and policy change.Draws together country case studies from China, Israel, Hungar
丛书名称Studies in the Political Economy of Public Policy
图书封面Titlebook: Institutional Entrepreneurship and Policy Change; Theoretical and Empi Caner Bakir,Darryl S. L. Jarvis Book 2018 The Editor(s) (if applicab
描述This book is about the role of agents in policy and institutional change. It draws on cross-country case studies. The focus on ‘agency’ has been an important development, enabling researchers to better reveal the causal mechanisms generating institutional change (i.e., how institutional change actually takes place). However, past research has generally been limited to specific intellectual silos or scholarly domains of inquiry. Policy scholars, for example, have tended to focus on the various mechanisms and levels at which agency operates, drawing on institutionalist perspectives but not always actively contributing to institutionalist theory. Institutionalist perspectives, by contrast, have tended to operate at macro-levels of enquiry, embracing the ontological primacy of institutions in processes of isomorphism but not necessarily contributing to or embracing policy perspectives that engage in more granular analyses of policy making processes, implementation, and the instantiation ofinstitutional and policy change. Despite the obvious complementarities of these two intellectual traditions, it is surprising how little collaborative work, or indeed cross fertilization of theory and
出版日期Book 2018
关键词Agency; Policy; Insitutions; Institutional change; case studies; institutionalist theory; Meta-theory; Insi
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-70350-3
isbn_softcover978-3-030-09949-7
isbn_ebook978-3-319-70350-3Series ISSN 2524-7441 Series E-ISSN 2524-745X
issn_series 2524-7441
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
The information of publication is updating

书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change影响因子(影响力)




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change影响因子(影响力)学科排名




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change网络公开度




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change网络公开度学科排名




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change被引频次




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change被引频次学科排名




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change年度引用




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change年度引用学科排名




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change读者反馈




书目名称Institutional Entrepreneurship and Policy Change读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:54:17 | 显示全部楼层
The Effects of Institutional Change on Austrian Integration Policy and the Contexts that Matteric administration. This chapter contributes to filling this gap and focuses on the potential and impact of institutional reform on public policy in an area of steadily growing relevance, that of immigrant integration. It utilizes the introduction of an executive actor in the Austrian government, the
发表于 2025-3-22 03:29:16 | 显示全部楼层
das interkulturelle Lernen zu aktivieren. In diesem Kapitel werden deshalb die verschiedenen Versuche, kontrastiv zu arbeiten, beschrieben. Intensiver behandelt werden dabei die Konsequenzen, die sich aus der Tatsache, dass die meisten Lernenden vor Deutsch bereits Englisch gelernt haben, ergeben,
发表于 2025-3-22 06:20:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:02:55 | 显示全部楼层
Luciana de Oliveira Miranda,Paulo Carlos Du Pin Calmonle Zu-oder Aufbereitung von sprachlichem Material gibt es nur im institutionell gesteuerten Lernen, sein Vorhandensein ist mit Vor- und Nachteilen verbunden. Lehrmaterial kann innerhalb des institutionell gesteuerten FL sehr unterschiedliche Aufgaben übernehmen, es kann kurstragend oder kursbegleite
发表于 2025-3-22 14:56:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 18:22:20 | 显示全部楼层
le Zu-oder Aufbereitung von sprachlichem Material gibt es nur im institutionell gesteuerten Lernen, sein Vorhandensein ist mit Vor- und Nachteilen verbunden. Lehrmaterial kann innerhalb des institutionell gesteuerten FL sehr unterschiedliche Aufgaben übernehmen, es kann kurstragend oder kursbegleite
发表于 2025-3-22 21:12:37 | 显示全部楼层
Yishu Zhou,Leong Chingrogressionzur Förderung schulischer Schreib- und Lesekompetenz, binnendifferenzierende Aufgaben und Förderung der LernerInnenautonomie, relevante und interessante Themen (z.B. Schulalltag und Freizeit), authentische Personen und alltägliche Situationen aus dem schulanalogen Unterricht..Zusätzlich we
发表于 2025-3-23 05:17:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:44:51 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-19 09:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表