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Titlebook: Information Technology and Innovation Trends in Organizations; ItAIS: The Italian A Alessandro D‘Atri,Maria Ferrara,Paolo Spagnoletti Book

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发表于 2025-3-21 17:56:46 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Information Technology and Innovation Trends in Organizations
副标题ItAIS: The Italian A
编辑Alessandro D‘Atri,Maria Ferrara,Paolo Spagnoletti
视频videohttp://file.papertrans.cn/466/465667/465667.mp4
概述It offers a multi-disciplinary view on Information Systems.Is based on a selection of original double blind peer reviewed contributions.Provides an overview on current research issues in the Informati
图书封面Titlebook: Information Technology and Innovation Trends in Organizations; ItAIS: The Italian A Alessandro D‘Atri,Maria Ferrara,Paolo Spagnoletti Book
描述The book examines a wide range of issues that characterize the current IT based innovation trends in organisations. It contains a collection of research papers focusing on themes of growing interest in the field of Information System, Organization Studies, and Management. The book offers a multi-disciplinary view on Information Systems aiming to disseminate academic knowledge. It might be particularly relevant to IT practitioners such as information systems managers, business managers and IT consultants. The volume is divided into XIV sections, each one focusing on a specific theme. A preface written by Joey George, president of the Association for Information Systems opens the text. The content of each section is based on a selection of the best papers (original double blind peer reviewed contributions) presented at the annual conference of the Italian chapter of AIS, which has been held in Naples, Italy, on October 2010.
出版日期Book 2011
关键词Information Management; Information Systems; Management of Information Systems; Organisations and IT; Pe
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-7908-2632-6
isbn_softcover978-3-7908-2925-9
isbn_ebook978-3-7908-2632-6
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 2011
The information of publication is updating

书目名称Information Technology and Innovation Trends in Organizations影响因子(影响力)




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发表于 2025-3-21 23:26:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:59:45 | 显示全部楼层
F. M. Go,R. J. Israelskt- und wertorientierten Konzptionen gefehlt hat und die in ihrer Ausgestaltung für unterschiedliche Märkte und Industrien anwendbar ist. Einerseits bietet das Customer-EquityKonzept der Untemehmensführung einen geeigneten Rahmen, urn Kundenorientierung in der Marktbearbeitung tatsächlich umzusetzen
发表于 2025-3-22 07:24:12 | 显示全部楼层
R. P. Dameri,C. R. Sabroux,Ines Saadkt- und wertorientierten Konzptionen gefehlt hat und die in ihrer Ausgestaltung für unterschiedliche Märkte und Industrien anwendbar ist. Einerseits bietet das Customer-EquityKonzept der Untemehmensführung einen geeigneten Rahmen, urn Kundenorientierung in der Marktbearbeitung tatsächlich umzusetzen
发表于 2025-3-22 09:11:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:06:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:56:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:07:34 | 显示全部楼层
S. Castano,A. Ferrara,S. Montanelli,G. Vareseenansprache wird. Sie schafft Gelegenheiten für emotionale Markenerlebnisse, die positiv auf die Markenwahrnehmung einzahlen sollen (Lofman 1991). Auch zum Aufbau und zur Festigung von Markenvertrauen (Kirchgeorg et al. 2011) sowie von emotionalen Bindungen zwischen Kunde und Marke sind Markenerlebn
发表于 2025-3-23 03:12:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:23:20 | 显示全部楼层
Alessandro D‘Atri,Maria Ferrara,Paolo SpagnolettiIt offers a multi-disciplinary view on Information Systems.Is based on a selection of original double blind peer reviewed contributions.Provides an overview on current research issues in the Informati
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