找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Information Architecture; The Design and Integ Wei Ding,Xia Lin Book 2010 Springer Nature Switzerland AG 2010

[复制链接]
楼主: VEER
发表于 2025-3-23 10:54:04 | 显示全部楼层
Wei Ding,Xia LinBerücksichtigung in Konzeptionen der Markenführung. Dies bestätigt auch eine Untersuchung von PricewaterhouseCoopers, nach der 60% der Befragten eine stärkere Betonung des Unternehmens auf die Kunden gegenüber den eigenen Mitarbeitern sehen (vgl. PricewaterhouseCoopers, 2002, S. 3). Mit der verstärk
发表于 2025-3-23 15:05:16 | 显示全部楼层
User Information Behavior and Design Implications,s and/or based on theories and principles from information science, HCI and other related disciplines. Seasoned information architects and designers take advantage of both to inform and drive their designs.
发表于 2025-3-23 21:39:11 | 显示全部楼层
Book 2010er experience strategy based on user needs and business goals, and make sure the strategy gets carried out by following the user-centered design (UCD) process via close collaboration with others. Drawing on the author(s) extensive experience as HCI researchers, User Experience Design practitioner, a
发表于 2025-3-23 22:54:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 05:59:57 | 显示全部楼层
1947-945X sign (UCD) process via close collaboration with others. Drawing on the author(s) extensive experience as HCI researchers, User Experience Design practitioner, a978-3-031-02267-8Series ISSN 1947-945X Series E-ISSN 1947-9468
发表于 2025-3-24 08:11:14 | 显示全部楼层
rate Brand, Produkt- und Familienmarken.Die Corporate Brand und die Anspruchsgruppe Mitarbeiter.Die Corporate Brand und die Anspruchsgruppen Öffentlichkeit und Anteilseigner.Die Corporate Brand und die Anspruchsgruppe Kunden.Kontrolle im Corporate Brand Management.
发表于 2025-3-24 11:59:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:28:05 | 显示全部楼层
Wei Ding,Xia Lintion der Mitarbeiter mit dem Unternehmen und die Motivation für die Aufgaben der Mitarbeiter muss kontinuierlich erarbeitet und im Bewusstsein verankert werden (vgl. Sandrock, 1998, S. 212, 219). Die Corporate Brand kann hier Wesentliches beitragen. Denn schlussendlich sind es die Mitarbeiter, die d
发表于 2025-3-24 20:02:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:47:01 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 17:24
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表