找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Inflammatory Bowel Disease; A Point of Care Clin Daniel J. Stein,Reza Shaker Book 2015 Springer International Publishing Switzerland 2015 C

[复制链接]
楼主: Withdrawal
发表于 2025-3-23 13:29:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 16:38:44 | 显示全部楼层
Tauseef Ali M.D.pepae9pg0FirpepeKkFr0xfr-xfr-xb9adbaqaaeGaciGaai% aabeqaamaabaabauaakeaadaqdaaqaaiaadMfaaaaaaa!400F!]]
发表于 2025-3-23 21:11:28 | 显示全部楼层
Vikram Kanagala M.D.,Daniel J. Stein M.D.pepae9pg0FirpepeKkFr0xfr-xfr-xb9adbaqaaeGaciGaai% aabeqaamaabaabauaakeaadaqdaaqaaiaadMfaaaaaaa!400F!]]
发表于 2025-3-24 00:31:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 02:37:19 | 显示全部楼层
Dejan Micic,Atsushi Sakuraba,Russell D. Cohen M.D., F.A.C.G., A.G.A.F. du limbe foliaire oppose . et . à .. Cependant, les auteurs tchèques, s’appuyant entre autres sur l’identité du nombre chromosomique des 3 espèces, pensent que la section . ne saurait être scindée ou modifiée aussi longtemps qu’une étude détaillée des groupes voisins (Séries . et .) n’aura pas été
发表于 2025-3-24 09:54:27 | 显示全部楼层
Alexis P. Calloway M.D.,David A. Schwartz M.D. du limbe foliaire oppose . et . à .. Cependant, les auteurs tchèques, s’appuyant entre autres sur l’identité du nombre chromosomique des 3 espèces, pensent que la section . ne saurait être scindée ou modifiée aussi longtemps qu’une étude détaillée des groupes voisins (Séries . et .) n’aura pas été
发表于 2025-3-24 11:30:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:28:31 | 显示全部楼层
Daniel J. Stein M.D.n their peers following the school’s usual approach to teaching, other teachers in different schools (who had not been involved in the design of the teaching sequences) implemented the teaching sequences with their students. Students following the designed teaching achieved significantly better scor
发表于 2025-3-24 21:40:25 | 显示全部楼层
Jonathan C. Chapman M.D.vironment on single students learning is presented. Here, different types of resonances are used as categories, e.g. congruent or disgruent resonance, spontaneous or retarded resonance. Both studies come to grounded hypotheses how to improve teaching. In part five, more general issues about learning
发表于 2025-3-25 01:00:32 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 05:05
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表