找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: In mijn koffer op zolder; Levensverhalen van o José Franssen Book 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008

[复制链接]
查看: 28772|回复: 59
发表于 2025-3-21 16:39:48 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称In mijn koffer op zolder
副标题Levensverhalen van o
编辑José Franssen
视频video
概述Beschrijft gebeurtenissen en ervaringen uit het leven van 27 ouderen.Verhalen van ouderen voor ouderen die veel herinneringen zullen oproepen.Dit (voor-)leesboek stimuleert het gesprek over vroeger
图书封面Titlebook: In mijn koffer op zolder; Levensverhalen van o José Franssen Book 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008
描述In mijn koffer op zolder is een boek barstensvol verhalen over vroeger. Zevenentwintig ouderen schreven over gebeurtenissen en ervaringen uit hun eigen leven. Verhalen over lentes en liefdes van toen, de eerste auto, een baljurk en het badhuis. Verhalen over huizen en geuren van vroeger. Verhalen over zakgeld, zondagmorgens en zomeruitstapjes. Verhalen over oorlog en bevrijding, vaders en moeders, feesten en verdriet. Verhalen die eigen herinneringen op zullen roepen. In aanvullende interviews vertellen de ouderen wat het schrijven van die levensverhalen voor hen betekend heeft. Ouderen willen hun verhalen doorgeven, de balans opmaken, terugblikken op het geleefde leven, orde scheppen in hun eigen herinneringen of met zichzelf in het reine komen. In mijn koffer op zolder is een leesboek voor op het nachtkastje, in de luie stoel en aan de ontbijttafel. Verhalen ván ouderen vóór ouderen en ook voor degenen die belangstelling hebben voor hun geschiedenis.Maar het is ook een voorleesboek:als we verhalen voorlezen aan geliefden, vaders, moeders en oude mensen die we kennen, worden nieuwe verhalen wakker en komen we in gesprek met elkaar over vroeger. Maar het is ook een voorleesboek: al
出版日期Book 2008Latest edition
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-7659-9
isbn_ebook978-90-313-7659-9
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2008
The information of publication is updating

书目名称In mijn koffer op zolder影响因子(影响力)

书目名称In mijn koffer op zolder影响因子(影响力)学科排名

书目名称In mijn koffer op zolder网络公开度

书目名称In mijn koffer op zolder网络公开度学科排名

书目名称In mijn koffer op zolder被引频次

书目名称In mijn koffer op zolder被引频次学科排名

书目名称In mijn koffer op zolder年度引用

书目名称In mijn koffer op zolder年度引用学科排名

书目名称In mijn koffer op zolder读者反馈

书目名称In mijn koffer op zolder读者反馈学科排名

单选投票, 共有 0 人参与投票

0票 0%

Perfect with Aesthetics

0票 0%

Better Implies Difficulty

0票 0%

Good and Satisfactory

0票 0%

Adverse Performance

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:35:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 04:21:00 | 显示全部楼层
,‘Al schrijvend ontdekte ik mijn thema steeds opnieuw’, Mijn verhaien en gedichten verstopte ik op een geheime plaats in de lindeboom.lk heb altijd graag geschreven, op de middeibare school schreef ik graag opstellen en ik kreeg er goede punten voor. Ik las ook graag, ik heb eindeloos veel gelezen.
发表于 2025-3-22 06:32:50 | 显示全部楼层
,‘Voor het eerst in mijn leven had ik een hele dag voor mijzelf’,leren en schreef weleens over iets dat gebeurd was. Ik was niet per se op zoek naar mijn eigen levensverhaal, ik wilde eenvoudigweg iets doen op maandag. Ik was 49 en je moest vijftig jaar zijn om mee te kunnen doen. Maar ik wilde zo graag meedoen, dat ik heb gezegd dat ikvijftig was.
发表于 2025-3-22 10:54:54 | 显示全部楼层
,‘Er komen steeds herinneringen bij’,k zes jaar was. Mijn moeder moest toen voor ons drieën de kost verdienen, want behalve een levensverzekering was er niets, er waren nog geen sociale voorzieningen. Gelukkig was moeder creatief, ze roeide met de riemen die ze had. Zij overleed toen ik vijftien was.
发表于 2025-3-22 14:03:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:53:11 | 显示全部楼层
Book 2008Latest editionn leven. Verhalen over lentes en liefdes van toen, de eerste auto, een baljurk en het badhuis. Verhalen over huizen en geuren van vroeger. Verhalen over zakgeld, zondagmorgens en zomeruitstapjes. Verhalen over oorlog en bevrijding, vaders en moeders, feesten en verdriet. Verhalen die eigen herinneri
发表于 2025-3-22 23:15:19 | 显示全部楼层
,‘Ik ben doorgegaan met schrijven en stuurde de verhalen naar een uitgever’,gedachte “baat het niet, dan schaadt het niet” schreef ik me in. Ik wilde niet zozeer over mezelf of over het verleden schrijven, maar een stimulans krijgen om er weer mee te beginnen. Aanwijzingen voor de techniek en opbouw van verhalen, en respons op mijn teksten.
发表于 2025-3-23 05:09:07 | 显示全部楼层
,‘In het detail wordt het geheel zichtbaar’,getjes en was gelukkig als ik mijn fantasie kon laten gaan, als ik beelden kon oproepen om er zelf verhalen mee te maken. Bij het schrijven van opstellen was ik trouwens niet bezig met de taal of het taalgebruik, en zó vrij was het nu ook weer niet, want je kreeg altijd een aantal opsteltitels waaruit je moest kiezen.
发表于 2025-3-23 09:00:07 | 显示全部楼层
,‘De herinneringen zijn helemaal van mijzelf’,Later kwam die droom af en toe terug. Ik schrijf nog steeds voor mijzelf en ik probeer nu een nichtje van mij te stimuleren, die schrijft ook graag. Ik zat al eerder in een schrijfgroep, in Middelburg, zo‘n dertien jaar geleden. De begeleider vond dat mijn schrijven een filosofische inslag had. Dat is ook zo, ik filosofeer graag.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 18:42
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表