找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Identity-Based Brand Management; Fundamentals—Strateg Christoph Burmann,Nicola-Maria Riley,Rico Piehler Textbook 20232nd edition The Editor

[复制链接]
楼主: MASS
发表于 2025-3-25 06:34:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:45:43 | 显示全部楼层
Christoph Burmann,Nicola-Maria Riley,Tilo Halaszovich,Michael Schade,Kristina Klein,Rico Piehler07a). So zeigen aktuelle Studien den herausragenden Stellenwert des organisationalen Wandels für die gegenwärtige und zukünftige Unternehmenspraxis (vgl. u.a. Claßen/Von Kyaw 2008, S. 13; Strack et al. 2007, S. 15 ff.). Allerdings scheitern die meisten Veränderungsinitiativen - Zahlen von 70 Prozent
发表于 2025-3-25 14:33:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:49:34 | 显示全部楼层
der transformatorische und der transaktionale, voneinander abgegrenzt. Transformatorische Führung, häufig auch mit dem Anglizismus Leadership bezeichnet, bedeutet Führung im Sinne des Wandels. Motivation und Inspiration der Mitarbeiter stehen hier an erster Stelle. Dazu muss eine transformatorische
发表于 2025-3-25 22:16:03 | 显示全部楼层
Christoph Burmann,Nicola-Maria Riley,Rico PiehlerShows how to make brands a success.With numerous illustrative practicable examples.Download the Springer Nature Flashcards App and use exclusive content to test your knowledge
发表于 2025-3-26 00:34:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 08:23:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 09:14:05 | 显示全部楼层
Strategic Brand Management,brand management, brand control). The second chapter deals in detail with strategic brand management. The topics of situation analysis, brand objectives, brand positioning, brand architecture, brand evolution and brand budgeting are explained.
发表于 2025-3-26 15:14:38 | 显示全部楼层
Identity-Based Brand Control,corporates both internal and external brand performance measurement. Internal brand strength reflects how deeply a brand is anchored among its internal target groups and is an important early indicator of how the brand may develop in the future. External brand strength is the measure of brands’ relevance to the buying behaviour of consumers.
发表于 2025-3-26 18:00:06 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 21:22
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表