找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices; 8th International Co Simon K.S. Cheung,Lam-for Kwok,Reggie Kwan Conference proceeding

[复制链接]
查看: 44690|回复: 56
发表于 2025-3-21 19:23:00 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices
副标题8th International Co
编辑Simon K.S. Cheung,Lam-for Kwok,Reggie Kwan
视频video
概述Includes supplementary material:
丛书名称Lecture Notes in Computer Science
图书封面Titlebook: Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices; 8th International Co Simon K.S. Cheung,Lam-for Kwok,Reggie Kwan Conference proceeding
描述This book constitutes the refereed proceedings of the 8th International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2015, held in Wuhan, China, in July 2015. .The 35 papers presented were carefully reviewed and selected from 104 submissions. The selected papers cover various aspects on experiences in hybrid learning, computer supported collaborative learning, improved flexibility of learning processes, learning styles and behaviours, and pedagogical and other issues.
出版日期Conference proceedings 2015
关键词Adaptive environment; Ant colony algorithm; Authoring system; Big data; Blend learning; Collaborative lea
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-20621-9
isbn_softcover978-3-319-20620-2
isbn_ebook978-3-319-20621-9Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349
issn_series 0302-9743
copyrightSpringer International Publishing Switzerland 2015
The information of publication is updating

书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices影响因子(影响力)




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices影响因子(影响力)学科排名




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices网络公开度




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices网络公开度学科排名




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices被引频次




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices被引频次学科排名




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices年度引用




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices年度引用学科排名




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices读者反馈




书目名称Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:50:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:48:16 | 显示全部楼层
Horace H. S. Ip,Chen Liund der Schweiz ist mit einer rasanten Zunahme von Bildungsangeboten verbunden — sowohl in der Grund- als auch in der Weiterbildung. Für Personen, die sich für eine Aus- oder Weiterbildung entscheiden und die Herausforderungen des lebenslangen Lernens ernst nehmen wollen, eröffnet sich nicht selten
发表于 2025-3-22 05:30:12 | 显示全部楼层
Kedong Liunter Digitalisierungskritik verstanden werden kann. Die Wechselwirkung zwischen der Digitalisierung und der Kritikfunktion sozialer Bewegungen hat zu negativen Effekten der Kritik geführt, wie sie sich in Filter-Bubbles und Echokammern, sozialer Isolation und Hikikomori, Shitstorms und Social Shami
发表于 2025-3-22 12:17:57 | 显示全部楼层
Jiangbo Shu,Beibei Wan,Jiaojiao Li,Zhaoli Zhang,Liang Wu,Hai Liuunter Digitalisierungskritik verstanden werden kann. Die Wechselwirkung zwischen der Digitalisierung und der Kritikfunktion sozialer Bewegungen hat zu negativen Effekten der Kritik geführt, wie sie sich in Filter-Bubbles und Echokammern, sozialer Isolation und Hikikomori, Shitstorms und Social Shami
发表于 2025-3-22 14:10:40 | 显示全部楼层
Geng Chen,Ronghuai Huang,Cheng Xu,Xiaoli Sununter Digitalisierungskritik verstanden werden kann. Die Wechselwirkung zwischen der Digitalisierung und der Kritikfunktion sozialer Bewegungen hat zu negativen Effekten der Kritik geführt, wie sie sich in Filter-Bubbles und Echokammern, sozialer Isolation und Hikikomori, Shitstorms und Social Shami
发表于 2025-3-22 17:52:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:38:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:35:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:32:36 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-15 19:21
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表