找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Humour and successful children‘s films; Structures and relev André F. Nebe Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under

[复制链接]
楼主: LANK
发表于 2025-3-23 10:34:28 | 显示全部楼层
Humor in Science and Practice,umour in will be presented, the aim of which is to provide a scientific definition of the subject of the investigation, “humour”, which will be decisive for our own analyses. The question is simply what humour actually is and how it can be made measurable in order to be able to apply it to films and children’s verbal expressions.
发表于 2025-3-23 17:03:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:27:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 00:09:24 | 显示全部楼层
gs in films visible. Complex and multi-layered audiovisual (hypotactic) humour is used in the more successful films, while less successful films make simple (paratactic) humour offerings. The humour structure analysis offers insights into promising humour offerings and can also be used in the story
发表于 2025-3-24 05:39:14 | 显示全部楼层
Concluding Remarks,y by the structure of its humour offerings rather than by its conformity to a categorical ranking system. Hypotactic humour, which groups humour offerings in multiple layers or even referentially, plays an important role. Simple and paratactic humour, on the other hand, reduces the number of humour offerings and thus their density.
发表于 2025-3-24 08:22:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 14:06:06 | 显示全部楼层
Schüler- Lehrer-Beziehungsqualität. Die Analyse der Verhaltensmerkmale wird dabei durch eine Analyse bisheriger theoretischer und empirischer Erkenntnisse ergänzt. Vorhandenes Wissen zu Beziehungsmerkmalen soll die Identifizierung von beziehungsrelevanten Merkmalen unterstützen. Das zweiseitige Vor
发表于 2025-3-24 16:36:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 23:00:30 | 显示全部楼层
André F. Nebeolitischen Bildung im Rahmen der Wissenschaftsorientierung auf MINT-Fächer zu erweitern. Denn der Wolf als biologisches Wesen, seine Lebensart und sein Lebensraum wird in den Debatten um seinen Schutzstatus auch vermehrt zum wissenschaftlichen Erkenntnisgegenstand. Das Unterrichtskonzept folgt der M
发表于 2025-3-25 02:54:41 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-11 00:41
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表