找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Hoogbegaafdheid: emotionele ontwikkeling bij kinderen en(jong)volwassenen; Toolbox voor de prak Mia Frumau Book 2022Latest edition Bohn Sta

[复制链接]
楼主: Amalgam
发表于 2025-3-25 07:19:39 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2825-3hoogbegaafdheid; ontwikkelingspotentie; intelligentie; psychosociale ontwikkeling; asynchrone ontwikkeli
发表于 2025-3-25 11:33:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:36:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:54:47 | 显示全部楼层
Mia Frumau may yield more than one output for some inputs, an inconvenience in some applications. In principle, multiple output values can be treated in one of the following ways: (1) Consider any input leading to multiple outputs in error. (2) Select the shortest output and consider the input in error if tie
发表于 2025-3-25 23:42:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 02:03:11 | 显示全部楼层
Mia Frumaul if it generates equations which cannot be oriented into rules (i.e., the system is not .), or if it generates infinitely many rules (i.e., the system is not .). In 1981 Huet showed that even if the system is not confluent, the Knuth-Bendix procedure still yields a semi-decision procedure for word
发表于 2025-3-26 05:06:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 10:36:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 15:09:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 16:59:10 | 显示全部楼层
Voorlijke en vaak asynchrone ontwikkeling,tief anders dan bij leeftijdsgenoten. Daarbij komt dat er vaak sprake is van een asynchrone ontwikkeling. In dit hoofdstuk wordt toegelicht hoe deze asynchronie voor de persoon zelf en voor ouders, partners, behandelaren, leerkrachten en andere betrokkenen in een oogopslag in beeld gebracht kan word
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-14 16:41
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表