找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Higher Education and Decolonization in Africa; Pedro João Uetela Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusiv

[复制链接]
楼主: 阿谀奉承
发表于 2025-3-26 23:46:26 | 显示全部楼层
2364-5733 ions, along with perspectives on the impacts on students acr.Many in the mathematics community in the U.S. are involved in mathematics education in various capacities.  This book highlights the breadth of the work in K-16 mathematics education done by members of US departments of mathematical scienc
发表于 2025-3-27 01:32:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 07:05:07 | 显示全部楼层
The Effects of Chewing Gum on Perceived Stress and Wellbeing in Students Under a High and Low Worklo as a result of experiencing a high workload. Perceptions of physical fatigue decreased when chewing gum under a high workload. The findings suggested that gum may be an effective way to reduce certain stress characteristics, and also reassuring students that a high workload is not necessarily detrimental to their wellbeing.
发表于 2025-3-27 13:07:18 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-8348-2551-3de our free arrangement of the signs of our world—as an object of changing consumer fashion or a sign of one’s social status. We want the benefits of liberty and technology with the assurance that we do nature no harm, and take from nature no guidance. We distance ourselves from the control of natur
发表于 2025-3-27 17:04:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:56:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 00:36:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 05:22:08 | 显示全部楼层
Diana Laurillard,Michael Derntlinen Vertrag zum Schutz des gewerblichen Eigentums geschlossen, dem, wie das denselben für Frankreich in Kraft setzende Decret des Präsidenten der französischen Republik vom 6. Juni 1884 mitteilt, auch Grossbritannien, Tunis und Ecuador beigetreten sind.
发表于 2025-3-28 07:23:15 | 显示全部楼层
Zur Tradition empirischer Unterrichtsforschung in der politischen Bildung,nung, Unterrichtsmethodik, Bedeutung der Bezugswissenschaften. Diese Liste von Gegenständen macht bereits deutlich, daß sich die Suche nach Erkenntnis (Wissenschaft) darauf konzentrierte, Aussagen über Bedeutung und Inhalt der Fachdidaktik und weniger über ihre Methodologie, die man zu haben glaubte, zu machen.
发表于 2025-3-28 13:58:43 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 13:53
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表