找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Henry James’s Portrait of the Writer as Hero; Sara S. Chapman Book 1989 Sara S. Chapman 1989 Henry James.LibreOffice Writer.OpenOffice Wri

[复制链接]
楼主: 铲除
发表于 2025-3-28 17:44:04 | 显示全部楼层
Sara S. ChapmanA Priori ?“.: „Der Empirismus, den ich vertrete, glaubt sich klar darüber zu sein, daß alle Aussagen, prinzipiell gesprochen, entweder synthetisch a posteriori oder tautologisch sind; synthetische Sätze a priori scheinen ihm eine . zu sein“ (Hervorhebung von mir).
发表于 2025-3-28 22:45:55 | 显示全部楼层
Sara S. Chapmanch auf B. .s [1] Maß- und Integrationstheorie in Torusräumen und findet eine Verbindung zu .s [1] Untersuchungen betreffend die Lage singulärer Punkte auf dem Konvergenzkreis. Insbesondere ergibt sich dabei ein weiterer Beweis für eine von .s Formeln [5] aus dieser Theorie.
发表于 2025-3-29 01:33:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 06:20:26 | 显示全部楼层
,James’s ‘Brotherhood of Faith’: The Artist and the Critic in ‘The Next Time’, writer-artist is unrealistic and unsatisfactory because it means that the artist’s special gifts do not enrich his humanity. Instead, they are devoured by his insatiable art. Blackmur finds this portrait of the writer-artist’s experience particularly vivid in the case of Ralph Limbert, James’s writer-hero in ‘The Next Time’.
发表于 2025-3-29 11:01:54 | 显示全部楼层
Sara S. Chapman, inwieweit man aus der Natur der singulären Stellen . und . auf die Natur von . schließen kann. Schon in 1.4 wurde festgestellt, daß man ohne spezielle Annahmen über .(.) und .(.) hier zu keinen Aussagen gelangen kann.
发表于 2025-3-29 12:14:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 19:12:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 22:45:50 | 显示全部楼层
Creativity in ,ved comic character, sees himself as an evocateur and an organising, dominating consciousness. To the extent that he engages all of the other characters in the fiction in his imaginative process, all are contributors to its ‘truth’. Moreover, his effort clearly allegorises the role of the reader.
发表于 2025-3-30 02:31:03 | 显示全部楼层
,The ‘Summarized Exhibition’ of ‘The Coxon Fund’, Campbell’s book good he thought it would have been better with more attention to ‘the power of evocation’. The Coleridge character was ‘a wonderful, admirable figure — for a pictorial treatment’ (., ed. Matthiessen and Murdock, 1961, p. 152).
发表于 2025-3-30 05:02:53 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-11 20:12
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表