找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Helder rapporteren; Een handleiding voor Peter Nederhoed Textbook 2010Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2010

[复制链接]
查看: 38018|回复: 54
发表于 2025-3-21 19:27:50 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Helder rapporteren
副标题Een handleiding voor
编辑Peter Nederhoed
视频video
图书封面Titlebook: Helder rapporteren; Een handleiding voor Peter Nederhoed Textbook 2010Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2010
描述Dit is alweer de tiende druk van Helder rapporteren, met afstand al jaren de meest veelzijdige en complete handleiding voor een ieder die een scriptie of rapport moet schrijven. Rijk geïllustreerd en vol praktische tips. Voor onderwijs en praktijk.Wat kun je van deze sterk geactualiseerde herdruk van Helder rapporteren verwachten? Antwoord op de volgende vragen: • Hoe zorg ik voor een duidelijke en haalbare onderzoeks- en schrijfopdracht?• Waar en hoe vind ik in de bibliotheek/mediatheek en op internet relevante en betrouwbare informatie over mijn onderwerp?• Op welke wijze verwerk ik de door mij gebruikte literatuur?• Welke mogelijkheden zijn er om mijn tekst in te delen? Waarin verschilt een scriptie daarin van een rapport uit de praktijk?• Wat zet ik in mijn voorwoord, samenvatting, inleiding en conclusie?• Waarop moet ik letten als ik een begrijpelijke, aantrekkelijke en correcte tekst wil schrijven?• Met welke middelen geef ik mijn tekst een functionele en aantrekkelijke vormgeving?• Wanneer kies ik voor een tabel, een grafiek of een schematische voorstelling? Hoe zet ik die vervolgens op?In deze druk wordt extra aandacht besteed aan onderwerpen die scriptieschrijvers in de pr
出版日期Textbook 2010Latest edition
版次3
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-7772-5
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2010
The information of publication is updating

书目名称Helder rapporteren影响因子(影响力)

书目名称Helder rapporteren影响因子(影响力)学科排名

书目名称Helder rapporteren网络公开度

书目名称Helder rapporteren网络公开度学科排名

书目名称Helder rapporteren被引频次

书目名称Helder rapporteren被引频次学科排名

书目名称Helder rapporteren年度引用

书目名称Helder rapporteren年度引用学科排名

书目名称Helder rapporteren读者反馈

书目名称Helder rapporteren读者反馈学科排名

单选投票, 共有 0 人参与投票

0票 0%

Perfect with Aesthetics

0票 0%

Better Implies Difficulty

0票 0%

Good and Satisfactory

0票 0%

Adverse Performance

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:27:00 | 显示全部楼层
Es wird die Modellierung von Entwicklungsprozessen mit Hilfe des Simulationssystems SONCHES diskutiert. Die fachgebietsspezifische Unterstützung für altersklassen-orientierte Modellierung wird an Insektenmodellen eines Agrookosystems Winterweizen erläutert.
发表于 2025-3-22 03:41:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:35:57 | 显示全部楼层
2 Verkenning van onderzoeks- en rapporteringsterreinVeel onderzoeksteksten zijn al tot mislukken gedoemd voor er ook maar één woord op papier staat. Dat komt doordat de schrijvers ervan in een eerder stadium, bij de start van hun onderzoek, onvoldoende hebben nagedacht over de uitgangspunten ervan: . willen of moeten onderzoeken (zie fig. 2.1).
发表于 2025-3-22 11:54:30 | 显示全部楼层
3 Opsporen van informatieIn dit hoofdstuk komen twee specifieke vormen van bureauonderzoek en eigen onderzoek aan de orde: . (par. 3.1) en . (par. 3.2). Ze spelen, in tegenstelling tot andere vormen van onderzoek (bijvoorbeeld experimenten of observaties), bij vrijwel ieder onderzoek een grote rol.
发表于 2025-3-22 13:48:46 | 显示全部楼层
4 Het opstellen van een rapportschemaBureauonderzoek en eigen onderzoek hebben het materiaal geleverd waarmee je antwoord moet kunnen geven op de centrale onderzoeksvraag. Dat antwoord dient op een logische wijze te worden georganiseerd én op een taalkundig verzorgde manier onder woorden te worden gebracht.
发表于 2025-3-22 20:52:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:52:32 | 显示全部楼层
6 TabellenTabellen maken het mogelijk een grote hoeveelheid (doorgaans kwantitatieve) onderzoeksgegevens ordelijk, gedetailleerd en compact weer te geven.
发表于 2025-3-23 02:40:54 | 显示全部楼层
7 GrafiekenTabellen worden, zoals we in hoofdstuk 6 hebben gezien, vooral ingezet voor de exacte en gedetailleerde presentatie van kwantitatieve gegevens. Daarvoor zijn grafieken niet of minder geschikt.
发表于 2025-3-23 08:10:41 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-15 08:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表