找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handleiding groepsschematherapie voor cluster C-persoonlijkheidsstoornissen; Edith E.M.L. Tjoa,Eelco H. Muste Book 2021Latest edition Bohn

[复制链接]
楼主: 连续不断
发表于 2025-4-1 05:17:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-1 08:13:04 | 显示全部楼层
Structuur van de sessiesije-kindoefening. De uit- en instroom vindt om de tien sessies plaats. Tijdens de laatste sessie van een cyclus zijn er evaluaties en bij de instroom van nieuwe cliënten staat het opnieuw maken van veilige verbinding centraal.
发表于 2025-4-1 13:50:17 | 显示全部楼层
Thema 2 De copingmodiorleden gaan hierin nog verder en richten zich via de gezonde-volwassenemodus op concrete veranderingen. Qua oefeningen is er ruimte voor veilige-plekoefeningen en stoelenwerk of experiëntiële oefeningen waarbij het effect van de copingmodi wordt ervaren.
发表于 2025-4-1 15:30:46 | 显示全部楼层
Edith E. M. L. Tjoa,Eelco H. Musteing software development projects, the author proposes criteria to evaluate the effectiveness of enhancing of existing products with smart technologies. The evaluation of effectiveness can be used to support decision making on implementing the smart technologies in existing products or products in development.
发表于 2025-4-1 18:37:34 | 显示全部楼层
Thema 4 Voors en tegens van de copingmodi en de oudermodinioren gaat het om leren ingrijpen hierop en naast het uitdagen ook te ontdekken wat er nodig is. Ook hierbij wordt weer gekeken hoe hiermee in de praktijk kan worden geoefend. De veeleisende- en bestraffende-oudermodi worden verkend. Het laten zien van filmclips en het doen van grensoefeningen kunnen hierbij helpend zijn.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-5 07:46
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表