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Titlebook: Handbuch nicht standardisierte Methoden in der Kommunikationswissenschaft; Stefanie Averbeck-Lietz,Michael Meyen Book 2016 Springer Fachme

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楼主: formation
发表于 2025-3-23 10:17:42 | 显示全部楼层
Handbuch nicht standardisierte Methoden in der Kommunikationswissenschaft
发表于 2025-3-23 15:09:06 | 显示全部楼层
Handbuch nicht standardisierte Methoden in der Kommunikationswissenschaft978-3-658-01656-2
发表于 2025-3-23 21:27:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:32:22 | 显示全部楼层
Christine Lohmeier methodological approached have been used in these areas..This volume presents the proceedings of this 2023 NB&PL marketing conference in a collection of original, rigorous, and relevant contributions. .
发表于 2025-3-24 02:54:23 | 显示全部楼层
Lothar Mikosrs. We then deduce the (i) effectiveness of a retailer’s pricing and promotional policies, and (ii) suggest directions for improving customer relationship management. Given the complex nature of the modeling approach, we use Hierarchical Bayesian methods (MCMC) to obtain model parameters.
发表于 2025-3-24 06:32:59 | 显示全部楼层
Filmanalyse und Kommunikationswissenschafttext. Die Filmanalyse geht systematisch vor und orientiert sich an den Arbeitsschritten und den Gütekriterien sozialwissenschaftlicher Forschungspraxis. Eine kommunikationswissenschaftlich inspirierte Filmanalyse kann die Bedeutung von Filmen für die lebensweltliche Praxis und für die gesellschaftlichen Diskurse herausarbeiten.
发表于 2025-3-24 11:50:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 18:33:21 | 显示全部楼层
Jo Reichertzs do not make any reference to the retail store in which they are sold. Research findings suggest that the extended CBBE model introduced by Nam et al. (2011) and Ciftci, Ekinci, and Whyatt (2014) is more reliable and valid than Yoo and Donthu’s model for assessing PL. Theoretical contributions and managerial implications are discussed.
发表于 2025-3-24 21:07:26 | 显示全部楼层
Barbara Thomaßignificant differences are found with reference to enrollment in a loyalty program and reasons not to enroll, and to preference for rewards. Implications for retailers and for future research are drawn.
发表于 2025-3-25 02:13:14 | 显示全部楼层
Die qualitative Inhaltsanalyse in der Kommunikationswissenschaftim Wesentlichen die qualitative Inhaltsanalyse nach Mayring. Am Beispiel einer induktiv-deduktiven Frame-Analyse audiovisuellen Materials werden die einzelnen Untersuchungsschritte veranschaulicht sowie Stärken und Grenzen gezeigt.
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