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Titlebook: Handbuch Werbung für Investitionsgüter; Dankwart Rost,Karl-Heinz Strothmann Book 1983 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH,

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楼主: culinary
发表于 2025-3-30 08:55:51 | 显示全部楼层
demonstrate different ideas and tools for developing and supporting organizational creativity, as well as advances in decision support systems..This book is of interest to researchers, widely understood business, public sector and IT professionals..
发表于 2025-3-30 14:16:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 20:11:51 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-322-85707-1Beschaffung; Bilanz; Investition; Konsum; Kostenkontrolle; Marketing; Public Relations; Vertrieb; Werbeplanu
发表于 2025-3-30 23:22:21 | 显示全部楼层
Gerhard Kasegive an overview of Business Process semantization techniques, focusing on the existing approaches in several Business Process Management tools. We also present the use of the existing techniques in the Prosecco (Processes Semantics Collaboration for Companies) research project.
发表于 2025-3-31 01:37:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 07:43:04 | 显示全部楼层
Auslandwerbung für Investitionsgütern hat die weitgehende Liberalisierung des Welthandels nach dem Zweiten Weltkrieg zu einem hohen Grad an Arbeitsteilung und Spezialisierung geführt. Selbst in den USA, dem größten geschlossenen Markt der Welt, wird nicht mehr alles selbst entwickelt und gefertigt.
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