找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handbuch Kindheits- und Jugendsoziologie; Andreas Lange,Herwig Reiter,Christine Steiner Book 2018 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein

[复制链接]
楼主: ACRO
发表于 2025-3-23 12:26:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:31:38 | 显示全部楼层
A Critical Perspective on Young People and Belonging fields (such as the study of citizenship and identity). The chapter argues that as young people are subject to transition regimes that increasingly involve mobility, it is timely to turn to concepts that enable us to understand the subjective and structural aspects of young people’s place.
发表于 2025-3-23 18:49:29 | 显示全部楼层
Bildung, Leistung und Kompetenzenden Schritt wird ein Vorschlag formuliert, dass und wie eine soziologische Kompetenzforschung einen eigenständigen Beitrag leisten kann, der es zugleich ermöglicht, die innergesellschaftliche Diskussion und Forschung über Kompetenzentwicklung in Kindheit und Jugend selbst zu einem Gegenstand der Analyse zu machen.
发表于 2025-3-23 22:22:26 | 显示全部楼层
Andreas Lange,Herwig Reiterbetes) are often treated as indirect measures of adherence, even though they are separate phenomena with a variable and conditional relationship to adherence. Measures of disease or health-status outcomes, including quality of life measures, will be reviewed separately.
发表于 2025-3-24 05:19:13 | 显示全部楼层
Sebastian M. Büttner,Herwig Reitericulties in gaining Jana’s cooperation with this regimen and major problems fitting in family social and recreational activities. However, Jana’s pulmonary status has improved on this regimen and she has been gaining weight.
发表于 2025-3-24 07:33:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:41:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:03:53 | 显示全部楼层
Immer mehr, immer länger, immer höher?nter Druck geratenen familiären Bildungs- und Erziehungspraktiken. Angesichts dieses Spannungsfeldes stellt der Beitrag zentrale Themen und Tendenzen der Bildungsbeteiligung von Kindern und Jugendlichen vor.
发表于 2025-3-24 20:47:05 | 显示全部楼层
Non-formale und informelle Bildungf learning outside school which we illustrate by describing several research traditions falling into these different fields. At the end of the article we try to give some hints for further research deriving from our approach.
发表于 2025-3-25 02:54:16 | 显示全部楼层
Bildung in früher Kindheit Andererseits werden Errungenschaften wie Kinderrechte, Kinderschutz und die Vorstellung von Kindern als Subjekte ihrer Bildungsprozesse als aus den inneren Widersprüchen der Modernisierung von Kindheit resultierend begriffen.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-16 02:45
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表