用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handbuch Kinder und Medien; Angela Tillmann,Sandra Fleischer,Kai-Uwe Hugger Book 2014 Springer Fachmedien Wiesbaden 2014 Kindermmedienfors

[复制链接]
查看: 36009|回复: 59
发表于 2025-3-21 18:50:46 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Handbuch Kinder und Medien
编辑Angela Tillmann,Sandra Fleischer,Kai-Uwe Hugger
视频video
概述Überblick zur Kindermedienforschung.Includes supplementary material:
丛书名称Digitale Kultur und Kommunikation
图书封面Titlebook: Handbuch Kinder und Medien;  Angela Tillmann,Sandra Fleischer,Kai-Uwe Hugger Book 2014 Springer Fachmedien Wiesbaden 2014 Kindermmedienfors
描述Das ‘Handbuch Kinder und Medien‘ gibt einen aktuellen und umfassenden Überblick zum theoretischen, empirischen und methodologischen Stand der Kindermedienforschung. Berücksichtigt wird, dass Kindheit einem stetigen sozialen und kulturellen Wandel unterliegt, der in den letzten Jahren immer stärker durch die digitalen, multifunktionalen Medien vorangetrieben wird. Ziel des Handbuches ist es, Orientierung für die Forschung und pädagogische Praxis zu geben. Der Themenkomplex Kinder und Medien wird durch eine strukturierte Aufbereitung der zentralen theoretischen, methodischen und empirischen Zugänge, über die Bedeutung von Medien im Lebensverlauf sowie durch Ansätze zur medienpädagogischen Arbeit mit Kindern systematisch und grundlegend erschlossen.
出版日期Book 2014
关键词Kindermmedienforschung; Medienbildung; Medienpädagogik; Mediensozialisation; Pädagogik; media research
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-531-18997-0
isbn_ebook978-3-531-18997-0Series ISSN 2512-0719 Series E-ISSN 2512-0727
issn_series 2512-0719
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2014
The information of publication is updating

书目名称Handbuch Kinder und Medien影响因子(影响力)




书目名称Handbuch Kinder und Medien影响因子(影响力)学科排名




书目名称Handbuch Kinder und Medien网络公开度




书目名称Handbuch Kinder und Medien网络公开度学科排名




书目名称Handbuch Kinder und Medien被引频次




书目名称Handbuch Kinder und Medien被引频次学科排名




书目名称Handbuch Kinder und Medien年度引用




书目名称Handbuch Kinder und Medien年度引用学科排名




书目名称Handbuch Kinder und Medien读者反馈




书目名称Handbuch Kinder und Medien读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:21:52 | 显示全部楼层
Heinz HengstThe use of Freirean praxis and pedagogy is a powerful lens to use in understanding, and advancing, impactful place-based climate action. Using non-judgemental and holistic approaches, free community festivals have the capacity to engage large sections of society and therefore have the potential to mobilise shifts towards societal change.
发表于 2025-3-22 00:29:25 | 显示全部楼层
Angela Tillmann,Kai-Uwe HuggerCommitments within local government CEDs chart a course for faster community-level decarbonisation with participatory democracy. To move forward faster, local approaches must be equitable, coordinated and sufficiently resourced and empowered.
发表于 2025-3-22 07:50:20 | 显示全部楼层
Ingrid Paus-Hasebrink,Jasmin Kulterer Mag.aThe use of Freirean praxis and pedagogy is a powerful lens to use in understanding, and advancing, impactful place-based climate action. Using non-judgemental and holistic approaches, free community festivals have the capacity to engage large sections of society and therefore have the potential to mobilise shifts towards societal change.
发表于 2025-3-22 08:51:34 | 显示全部楼层
Maya GötzDue to the spatial distribution of Water resources around the world, some regions/countries cannot provide for themselves. They, therefore, rely on either their water or supplying water from others, or both to meet their needs.
发表于 2025-3-22 14:59:35 | 显示全部楼层
mentation and follow-up procedures should be established to ensure CAJs legitimately inform policymaking. CAJs are not a panacea to public participation on climate change and much more needs to be done beyond them.
发表于 2025-3-22 18:06:14 | 显示全部楼层
Mediensozialisationlinäre Ansätze und Konzepte umfasst. Mit der erziehungswissenschaftlichen Karriere des Sozialisationsbegriffs seit den 1970er-Jahren hat sich die mediensozialisationstheoretische Perspektive auf Medien und ihre Nutzer (später auch explizit Nutzerinnen) auch in der Medienpädagogik etabliert.
发表于 2025-3-23 00:21:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:57:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:19:54 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-20 07:53
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表