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Titlebook: Handbook of Marketing Decision Models; Berend Wierenga,Ralf van der Lans Book 2017Latest edition Springer International Publishing AG 2017

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楼主: 日月等
发表于 2025-3-28 14:48:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 19:38:39 | 显示全部楼层
Integrating Social Networks into Marketing Decision Models,mers interact with each other, but also affected the way companies communicate with their customers. This development has also offered a wealth of data to better understand social interactions between consumers and to optimize marketing strategies in the presence of social influence. In this chapter
发表于 2025-3-28 23:14:29 | 显示全部楼层
Morphing Theory and Applications,asible, these firms customize marketing efforts to the needs and desires of individual consumers, thereby increasing click-through-rates (CTR) and conversion (sales). When done well, such customization enhances consumer relationships and builds trust. In this chapter we review almost 10 years of mor
发表于 2025-3-29 05:14:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 10:10:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 11:59:04 | 显示全部楼层
Eva Ascarza,Peter S. Fader,Bruce G. S. HardieDas dreidimensionale Zeichnen war immer schon eine wichtige Ausdrucksform des Künstlers — und zwar so-wohl künstlerisch als auch funktionell. Die Anfertigung von Zeichnungen dient der Schulung der Beobachtungsgabe und der Koordination von Hand und Auge.
发表于 2025-3-29 19:30:03 | 显示全部楼层
Ralf van der Lans,Michel WedelCaligari trueSpace — das ist Fotografie im Rechner in eine genial einfache Oberfläche gepackt. Das trueSpace Sha-der-Konzept und das trueSpace-Lichtmodell machen die ersten Schritte in den dreidimensionalen Raum so einfach wie die Benutzung einer modernen Spiegelreflexkamera.
发表于 2025-3-29 23:19:31 | 显示全部楼层
Business-Cycle Research in Marketing,The recent Global Financial crisis has reminded companies that macro-economic developments, and especially business-cycle fluctuations, can be among the most influential determinants of a firm’s activities and performance.
发表于 2025-3-30 02:39:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 04:04:54 | 显示全部楼层
Berend Wierenga,Ralf van der LansComplete update of 2008 first edition.New chapters on online marketing, social networks, models for customer lifetime value, and behavioral targeting.Wierenga is one of the most respected researchers
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