找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handbook of Market Research; Christian Homburg,Martin Klarmann,Arnd Vomberg Reference work 2022 Springer Nature Switzerland AG 2022 Data A

[复制链接]
查看: 54508|回复: 69
发表于 2025-3-21 18:31:46 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Handbook of Market Research
编辑Christian Homburg,Martin Klarmann,Arnd Vomberg
视频video
概述Guides through the state-of-the-art quantitative and qualitative market research methods.Provides an intuitive understanding of the material.Includes clear application examples for relevant topics
图书封面Titlebook: Handbook of Market Research;  Christian Homburg,Martin Klarmann,Arnd Vomberg Reference work 2022 Springer Nature Switzerland AG 2022 Data A
描述In this handbook, internationally renowned scholars outline the current state-of-the-art of quantitative and qualitative market research. They discuss focal approaches to market research and guide students and practitioners in their real-life applications. Aspects covered include topics on data-related issues, methods, and applications. Data-related topics comprise chapters on  experimental design, survey research methods, international market research, panel data fusion, and endogeneity. Method-oriented chapters look at a wide variety of data analysis methods relevant for market research, including chapters on regression, structural equation modeling (SEM), conjoint analysis, and text analysis. Application chapters focus on specific topics relevant for market research such as customer satisfaction, customer retention modeling, return on marketing, and return on price promotions. Each chapter is written by an expert in the field. The presentation of the material seeks to improve the intuitive and technical understanding of the methods covered. 
出版日期Reference work 2022
关键词Data Analytics; Marekt Research Methods; Neural Networks; Qualitative Market Research; Survey Design
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-57413-4
isbn_ebook978-3-319-57413-4
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2022
The information of publication is updating

书目名称Handbook of Market Research影响因子(影响力)




书目名称Handbook of Market Research影响因子(影响力)学科排名




书目名称Handbook of Market Research网络公开度




书目名称Handbook of Market Research网络公开度学科排名




书目名称Handbook of Market Research被引频次




书目名称Handbook of Market Research被引频次学科排名




书目名称Handbook of Market Research年度引用




书目名称Handbook of Market Research年度引用学科排名




书目名称Handbook of Market Research读者反馈




书目名称Handbook of Market Research读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:16:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:42:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:36:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:44:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:41:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 21:07:29 | 显示全部楼层
Arnd Vomberg,Martin Klarmannvon Präsentationsanlässen ist die Möglichkeit gegeben, alles optimal zu arrangieren, bevor die Zuhörer eintreffen. Zum Beispiel, wenn Sie vor eigenen Mitarbeitern oder vor einer Besuchergruppe präsentieren . gleichzeitig selbst eingeladen haben.
发表于 2025-3-23 00:02:35 | 显示全部楼层
Elea McDonnell Feit,Eric T. BradlowSoftware wie Powerpoint, Freelance, FlowCharter oder Coral Draw. -steigende Erwartungen der Kunden an "maßgeschneiderte" Lösungen -die wachsende Bedeutung des Beziehungs-Managements. Ein Buch für alle, die durch Präsentationen überzeugen wollen.
发表于 2025-3-23 02:29:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:20:46 | 显示全部楼层
Hans Baumgartner,Bert Weijterstten der Gelenkinnenhaut an groβen Gelenken mit relativ lockerer synovialer Kapselstruktur wie z. B. Knie-, Sprung- und Ellbogengelenk. Darüber hinaus müssen auch biochemische Veränderungen in der Gelenkflüssigkeit oder der Synovia diskutiert werden (Müller et al. 1997).
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-22 03:07
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表