找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: ;

[复制链接]
楼主: dentin
发表于 2025-3-26 23:37:42 | 显示全部楼层
Cosima Spinelli,Davide Zannonibhängigkeiten in Compilern unter Betonung der für Compiler-erzeugende Systeme erforderlichen Algorithmen. Attributierte Grammatiken sind ein inzwischen weltweit anerkanntes Mittel zur Beschreibung der statischen Semantik von Programmiersprachen. Mit der verstärkten Verbreitung von Compiler-Generator
发表于 2025-3-27 04:45:08 | 显示全部楼层
Yoshihito Sano,Yoshiaki Kadono,Naoki Fukutae, with an approach that favors generalityThis textbook is a self-contained and easy-to-read introduction to ergodic theory and the theory of dynamical systems, with a particular emphasis on chaotic dynamics..This book contains a broad selection of topics and explores the fundamental ideas of the su
发表于 2025-3-27 06:25:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 12:12:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:23:07 | 显示全部楼层
W-SQL an interface for scalable, highly parallel, database machines, problems created by the unsatisfactoryfunctioning of the International Monetary System. The two resultingconferences were sponsored by the Fondazione della Cassa di Risparmiodi Firenze (CESIFIN) and the Permanent Advisory Committee on the Euroand the Dollar (PACE&D). Their research had a two-fold a
发表于 2025-3-27 18:08:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 01:00:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 03:18:53 | 显示全部楼层
Dramatizing an Articulation of the (P)Artistic Researcher’s Posthumanist Pathway to a ‘Slow Professorship’ Within the Corporate University Complexe umbrellas of Practice-[led/based/as/for]-Research. (P)Artistic Research is difficult to define, no less validate, in a result-oriented, data-driven, ‘performance’-measuring culture. The (P)Artistic Researcher embodies dissent in such contexts, as the nature of most artistic research is process-ori
发表于 2025-3-28 08:57:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 12:01:23 | 显示全部楼层
iskussion über die Themen Migration und Bildung.Dieser Sammelband reflektiert die forschungsmethodischen Herangehensweisen im Kontext von Bildung und Migration und hinterfragt die den Forschungsprojekten inhärenten Deutungen, Selbstverständlichkeiten und Denklogiken kritisch. Eine Sensibilisierung f
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 03:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表