找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Effects of Teacher Collaboration and Tandem Compositions on Pre-Service Teachers’ Professional Self-; Jan Roland Schulze Book 2024 The Edi

[复制链接]
楼主: 频率
发表于 2025-3-26 21:17:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 04:17:07 | 显示全部楼层
Effects of Teacher Collaboration and Tandem Compositions on Pre-Service Teachers’ Professional Self-
发表于 2025-3-27 05:34:56 | 显示全部楼层
Effects of Teacher Collaboration and Tandem Compositions on Pre-Service Teachers’ Professional Self-978-3-658-45143-1
发表于 2025-3-27 11:36:50 | 显示全部楼层
Back Matterweise ftir Graduierungsarbeiten angefertigt wur-den und die im wesentlichen ohne eine externe Förderung auskommen müssen. Nicht zuletzt ist auf zahlreiche Studien zu verweisen, die der Marktforschung dienen und von Unternehmen finanziert werden. Während Untersuchungsreihen wie der ALLBUS inzwischen
发表于 2025-3-27 14:38:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 21:32:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 01:30:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 03:26:20 | 显示全部楼层
Conference proceedings 1994This is the third in a series of specialized international symposia held every two years and dedicated to presenting and discussing in depth the research results and on-going developments in robotics which have both theoretical foundations and experimental validations. There are 43 papers, from 10 countries, presented in nine titled sections.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 16:41
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表