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Titlebook: Experten-Forum Powertrain: Simulation und Test 2019; Vom Prüfstand bis Bi Johannes Liebl Conference proceedings 2020 Der/die Herausgeber bz

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楼主: STH
发表于 2025-3-30 09:06:25 | 显示全部楼层
Juridicum – Schriften zum Bürgerlichen Rechton-engine (ICE). Besides hybridization of the powertrain, the ICE itself needs to bring an improved brake-thermal-efficiency (BTE). Along with friction reduction measures, light weight design, thermal-management strategies a variable compression ration system can build a significant lever to reduce
发表于 2025-3-30 12:58:08 | 显示全部楼层
Haftung für Zufügung seelischer Schmerzenlopment process phase or during troubleshooting. Basically, we can distinguish the pure torsional and transient multi-body approaches (MBD), rigid or flexible structures and the level of detailing..Another important aspect is the type of operating conditions. Typically, different operating condition
发表于 2025-3-30 19:13:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 22:31:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 04:09:26 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-642-77342-6mputational times, they are powerful tools to investigate engine and powertrain concepts for the years 2030+..Nearly all SI-powertrains will have at least a 48 V hybridization in 2030+. As the electric drivetrain will be active above all in the low-load range, typical part-load efficiency measures w
发表于 2025-3-31 07:02:39 | 显示全部楼层
Kölner Schriften zum MedizinrechtDieses Kapitel enthält zusätzliche Folien, die auf der Konferenz präsentiert wurden. Sie sind als elektronisches Zusatzmaterial auf SpringerLink frei verfügbar.
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