找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten; Therapeutenboek Caroline Braet,Matthias Berking Book 20191st edition Bohn Stafleu van

[复制链接]
楼主: 决绝
发表于 2025-3-23 11:07:00 | 显示全部楼层
The Roots of Peacetime Propaganda,athologie grotendeels gestuurd vanuit twee visies, zijnde de transdiagnostische visie op emotieregulatie en de emotieregulatiespecificiteitshypothese. In dit hoofdstuk gaan we dieper in op beide visies en illustreren we de rol van emotieregulatie bij vier klinische groepen: jongeren met depressie, eetstoornissen, obesitas en verslaving.
发表于 2025-3-23 17:05:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:40:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:11:28 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-981-99-8561-6ezig zijn en het leereffect van de regulatiestrategieën vergroot wordt. De EuREKA-training is ontworpen als een groepsprogramma. Het protocol is  per bijeenkomst uitvoerig beschreven, er is een werkboek voor de jongeren, en er is audiovisueel materiaal voor het geven van psycho-educatie.
发表于 2025-3-24 03:03:49 | 显示全部楼层
Emotieregulatie bij kinderen: ontwikkeling en definitiess het temperament van het kind, als interpersoonlijke factoren, zoals de familiale context, spelen een rol bij de ontwikkeling van emotieregulatie. Emotieregulatie kan worden gezien als een centraal mechanisme voor de verklaring van welbevinden en psychische problemen bij kinderen en jongeren.
发表于 2025-3-24 07:52:02 | 显示全部楼层
Emotieregulatie bij klinische groepenathologie grotendeels gestuurd vanuit twee visies, zijnde de transdiagnostische visie op emotieregulatie en de emotieregulatiespecificiteitshypothese. In dit hoofdstuk gaan we dieper in op beide visies en illustreren we de rol van emotieregulatie bij vier klinische groepen: jongeren met depressie, eetstoornissen, obesitas en verslaving.
发表于 2025-3-24 11:14:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:22:37 | 显示全部楼层
Emotieregulatie trainen binnen een schoolse contexten van sociale en emotionele competenties van risicoleerlingen, gedragen door het ganse schoolteam. Beide programma’s worden reeds enkele jaren geëvalueerd door de Universiteit Gent en bovendien warm ontvangen door leerlingen, leerkrachten en andere betrokkenen.
发表于 2025-3-24 22:55:10 | 显示全部楼层
EuREKA: een transdiagnostisch emotieregulatietrainingsprotocol voor kinderen en adolescenten met psyezig zijn en het leereffect van de regulatiestrategieën vergroot wordt. De EuREKA-training is ontworpen als een groepsprogramma. Het protocol is  per bijeenkomst uitvoerig beschreven, er is een werkboek voor de jongeren, en er is audiovisueel materiaal voor het geven van psycho-educatie.
发表于 2025-3-25 01:08:54 | 显示全部楼层
Book 20191st editioning. Het boek is gericht op psychotherapeuten, klinisch psychologen, GZ-psychologen, orthopedagogen en psychiaters...U  leest in dit boek alle recente inzichten over goede emotieregulatiemethodieken en hoe deze toe te passen. Hieruit wordt duidelijk dat emotieregulatie méér is dan praten over gevoel
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-10 12:55
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表