找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Die Zwischenprodukte der Teerfarbenfabrikation; Ein Tabellenwerk für Otto Lange Book 1920 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1920 Bänderung.

[复制链接]
楼主: 习惯
发表于 2025-3-23 10:22:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 16:21:02 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-642-34531-9Computer Science; ITSE2012; Information Processing; Information Technology; Intelligent Computing; Softwa
发表于 2025-3-23 18:40:30 | 显示全部楼层
Gabriele Hooffacker,Benjamin Biglsy with specific attention to the translation of movement in sound stimuli. It describes the co-design and development of BODYSOUND, a smart system that exploits a playful activity to encourage movements and transform them into sound.
发表于 2025-3-24 00:03:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:05:01 | 显示全部楼层
Kiwamu Okita (Professor and Chairman)ulierten Verhaltensänderung bietet einen theoretisch und empirisch fundierten Ansatz, individuelle Verhaltensänderungen hin zu einer nachhaltigeren Mobilität positiv zu beeinflussen. Dabei werden die vier Phasen Vorüberlegungen, Absicht, Handlung und Gewohnheit mit entsprechenden Übergangspunkten un
发表于 2025-3-24 08:37:28 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1057/9780230360136am will often narrow down the cause, even before the investigations are completed. It is important to remember that the majority of the initial bloodwork done to evaluate hypoglycemia is ideally done while the child is hypoglycemic, with a “critical sample,” when possible. The recognition and treatm
发表于 2025-3-24 14:23:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 15:29:43 | 显示全部楼层
Anil Grover,Prasanna Mohantyf the printed book, to the history of arts, crafts, techniques and equipment, and of the economic social and cultural environment, involved in its production, distribution, conservation and description.
发表于 2025-3-24 19:00:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 23:35:48 | 显示全部楼层
David A. Bolnick Ph.D.,Assaf Yosha M.D.eit der „verwalteten Schule“ lemtheoretisch bezüglich Voraussetzungen und Folgen stringent diagnostiziert. Die Forderungen Holzkamps, Schülerinnen und Schüler als gleichberechtigte Gestaltungssubjekte von Schulentwicklungsprozessen anzuerkennen und tätig eirmibinden, gelangen jedoch kaum über den Ma
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-4-30 08:36
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表