找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Der gefährdete Blick; Über Frage, Reflexio Gerd Klamandt Textbook 1993 Springer Fachmedien Wiesbaden 1993 Gesellschaft.Kinder.Soziologie.Wa

[复制链接]
楼主: Limbic-System
发表于 2025-3-25 04:05:46 | 显示全部楼层
Andrei L. Gartel,Medeia Gartel,Eugene Goufman,Angela L. Tynered involve a range of topics which reflect the diversity of this domain of research across a number of quantitative disciplines. For instance, the first chapter deals with non-parametric Bayesian inference via a recently developed framework known as kernel mean embedding which has had a significant
发表于 2025-3-25 08:35:34 | 显示全部楼层
From the Euro-Crisis to a New European Economic Architectureltungen der Pop Musik-Szene, Werbeinteressen und jugendlichem Freizeitverhalten zutage gefördet hat. Im Ausgangspunkt war es, zunächst den Inhalt des Begriffes Event-Marketing zu klären und daraufhin eine praxisorientierte Konzeption dieses verstärkt seit Beginn der 90er Jahre zu beobachtenden Verfa
发表于 2025-3-25 12:51:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:27:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 21:16:27 | 显示全部楼层
,Aktive Fernerkundungssensorik – Technologische Grundlagen und Abbildungsgeometrie,nter aktiven Sensoren werden Messsysteme verstanden, die nicht auf eine Bestrahlung der zu vermessenden Objekte oder Szenen angewiesen sind, sondern die selbst Signale aussenden und deren Echos empfangen. Insbesondere mit Blick auf LASER- und RADAR-Sensoren werden die wichtigsten, teils alternativen
发表于 2025-3-26 01:16:24 | 显示全部楼层
The Natural History of Bird Learningfore, proceed rather quickly. They are called imprinting or imprinting-like processes. Birds also possess advanced learning and memory capacities in areas such as orientation learning, song learning, food caching, and individual recognition. The occurrence of sensitive phases in bird learning may se
发表于 2025-3-26 07:32:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 11:46:32 | 显示全部楼层
General Discussion for Study 2 (Chapter 6) and Study 3 (Chapter 7),ify Polish higher-education learners in need of extra practice with academic words. The threshold that was identified, a VST score of 9900, revealed that 45.28% of first- and second-year Polish English majors did not possess sufficient knowledge of academic words.
发表于 2025-3-26 14:37:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 19:59:05 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-4-29 19:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表