找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Der Antrieb von morgen 2021; Gemeinsam mit Grid I Johannes Liebl Conference proceedings 2021 Springer-Verlag GmbH Deutschland, ein Teil von

[复制链接]
查看: 19804|回复: 63
发表于 2025-3-21 16:37:45 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Der Antrieb von morgen 2021
副标题Gemeinsam mit Grid I
编辑Johannes Liebl
视频videohttp://file.papertrans.cn/266/265914/265914.mp4
概述ATZlive-Tagungen zusammengefasst.Fachinformationen aus Industrie und Wissenschaft.Fokus auf fortschrittliche Antriebskonzepte für PKW und Nutzfahrzeuge
图书封面Titlebook: Der Antrieb von morgen 2021; Gemeinsam mit Grid I Johannes Liebl Conference proceedings 2021 Springer-Verlag GmbH Deutschland, ein Teil von
描述.Der Antrieb von morgen.Die internationale Gesetzgebung forciert mit immer strengeren Vorgaben zu CO2-Emissionen den Wandel beim Antriebsstrang..Die Elektrifizierung verbreitert mit und ohne Verbrennungsmotor den weltweiten Antriebsmix. Der Fokus dieser internationalen Tagung liegt auf fortschrittlichen Antriebskonzepten, wie sie gleichermaßen für Pkw und Nutzfahrzeuge konzipiert sind..Systemdenken, intelligentes Management und neue Entwicklungsmethoden spielen entscheidende Rollen im Rennen um den Antrieb der Zukunft.Die Zielgruppen.Fahrzeug- und Motoreningenieure sowie Studierende, die aktuelles Fachwissen im Zusammenhang mit Fragestellungen ihres Arbeitsfeldes suchen - Professoren und Dozenten an Universitäten und Hochschulen mit Schwerpunkt Kraftfahrzeug- und Motorentechnik - Gutachter, Forscher und Entwicklungsingenieure in der Automobil- und Zulieferindustrie.
出版日期Conference proceedings 2021
关键词Computer Science; Informatics; Conference Proceedings; Research; Applications
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-662-63403-5
isbn_softcover978-3-662-63402-8
isbn_ebook978-3-662-63403-5
copyrightSpringer-Verlag GmbH Deutschland, ein Teil von Springer Nature 2021
The information of publication is updating

书目名称Der Antrieb von morgen 2021影响因子(影响力)




书目名称Der Antrieb von morgen 2021影响因子(影响力)学科排名




书目名称Der Antrieb von morgen 2021网络公开度




书目名称Der Antrieb von morgen 2021网络公开度学科排名




书目名称Der Antrieb von morgen 2021被引频次




书目名称Der Antrieb von morgen 2021被引频次学科排名




书目名称Der Antrieb von morgen 2021年度引用




书目名称Der Antrieb von morgen 2021年度引用学科排名




书目名称Der Antrieb von morgen 2021读者反馈




书目名称Der Antrieb von morgen 2021读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:20:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 04:23:14 | 显示全部楼层
LCA of a battery electric vehicle using renewable electricity in the entire supply chain,. to chemicals and fuels. We integrate the renewable production processes in a database together with the LCA database ecoinvent 3.7. Through the transition from the current energy system to the renewable energy system, the GHG emissions over the entire life cycle decrease from 60 to 5 g CO.-eq/km.
发表于 2025-3-22 07:31:03 | 显示全部楼层
Holistic Engine and EAT Emission Concept Development for future low-emission CV engines, and/or on the EAT side..In the present study a systematic investigation is carried out by means of modelbased holistic approach targeting the definition of optimal engine and EAT layout and thermal management calibration for future legislative emission limits..Using holistic engine and EAT concept
发表于 2025-3-22 09:51:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 15:49:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 18:50:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 01:05:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:35:42 | 显示全部楼层
Fuel Cell Propulsion System Layout,tput for LCV is at 70 kW whereas the heavy duty truck tractor has a continuous power output of 210 kW. The LCV can be run with a battery capacity of 1,3 kWh whereas the heavy duty tractor uses 50 kWh battery capacity mainly due to climbing ability requirements.
发表于 2025-3-23 07:59:35 | 显示全部楼层
,Challenges in battery development – FEV’s design and validation concept,ficult aspects such as thermal propagation in the case of a cell thermal runaway. Using the example of thermal propagation, this article shows how FEV covers all phases of development and testing in the context of series development of battery systems for the automotive industry.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-19 14:00
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表