用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: De sociale ontwikkeling van het schoolkind; Jan van der Ploeg Book 2019Latest edition Bohn Stafleu van Loghum is een imprint van Springer

[复制链接]
查看: 32232|回复: 63
发表于 2025-3-21 16:55:45 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind
编辑Jan van der Ploeg
视频video
概述Geschikt voor iedereen die met schoolgaande kinderen werkt.Sluit aan bij de laatste inzichten over het verkrijgen van sociaal competent gedrag.Geeft helder antwoord op complexe vragen
图书封面Titlebook: De sociale ontwikkeling van het schoolkind;  Jan van der Ploeg Book 2019Latest edition Bohn Stafleu van Loghum is een imprint van Springer
描述.Dit boek beschrijft de sociale ontwikkeling van kinderen van 4 tot 12 jaar. Het laat zien hoe de sociale ontwikkeling verloopt en hoe opvoeders die kunnen beïnvloeden. Het boek is geschreven voor iedereen die werkt met schoolgaande kinderen, zoals leerkrachten, intern begeleiders, remedial teachers, schoolpsychologen en professionals in de jeugdzorg. Ook is het geschikt voor iedereen die nog in opleiding is voor zulk werk, en natuurlijk voor ouders die geïnteresseerd zijn in de sociale ontwikkeling van hun schoolgaande kind... .De sociale ontwikkeling van het schoolkind .beschrijft verschillende typen relaties tussen kinderen onderling. De betekenis van die relaties is jarenlang sterk onderschat, maar ze vormen een centraal en onmisbaar aspect van de sociale ontwikkeling. Dit boek geeft praktisch en helder antwoord op vragen als: wat houden deze relaties in? Waarom hebben sommige kinderen geen of negatieve relaties? En hoe dragen deze relaties bij aan het ontstaan van prosociaal of antisociaal gedrag? Ook gaat het boek in op andere factoren die van invloed zijn op de sociale ontwikkeling, zoals de sociaaleconomische positie, de genen en het brein... Jan van der Ploeg is emeritus h
出版日期Book 2019Latest edition
关键词pro- en anti-sociaal gedrag; sociale ontwikkeling schoolkind; sociale ontwikkeling schoolgaande kinder
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-2232-9
isbn_softcover978-90-368-2231-2
isbn_ebook978-90-368-2232-9
copyrightBohn Stafleu van Loghum is een imprint van Springer Media B.V., onderdeel van Springer Nature 2019
The information of publication is updating

书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind影响因子(影响力)




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind影响因子(影响力)学科排名




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind网络公开度




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind网络公开度学科排名




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind被引频次




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind被引频次学科排名




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind年度引用




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind年度引用学科排名




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind读者反馈




书目名称De sociale ontwikkeling van het schoolkind读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:03:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:43:33 | 显示全部楼层
Computernetze und Internet of Thingsn van relaties, rekening houden met anderen, situaties goed kunnen aanvoelen, maar ook om te kunnen samenwerken en overleggen. Kinderen met deze kenmerken noemen we sociaal competente kinderen. Zij hebben meer kans op een positieve ontwikkeling, hebben meer vrienden, krijgen meer waardering, doen he
发表于 2025-3-22 06:58:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:23:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 13:26:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:41:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:25:52 | 显示全部楼层
Janusz Kacprzyk,Hannu Nurmi,Mario Fedrizziag staat op deze ladder. De sociaal-economische positie wordt meestal bepaald aan de hand van het beroep van de vader of de opleiding van de ouders. Het blijkt dat er een grote kloof gaapt in welstand tussen de hoogste en laagste sociaal-economische positie. Dat heeft invloed op de sociale ontwikkel
发表于 2025-3-23 05:18:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:52:01 | 显示全部楼层
Ad-Hoc Measures of Concentration belangrijkste is. De aard van de vriendschappen verschilt naar leeftijd. Dat geldt ook voor de activiteiten die vrienden met elkaar ondernemen. Verder verschillen vriendschappen naar inhoud en intensiteit. Kinderen met vriendschappen ontwikkelen zich positiever. Zij hebben meer zelfvertrouwen, zijn
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-16 08:12
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表