找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Conducting Quantitative Research in Education; Saiyidi Mat Roni,Margaret Kristin Merga,Julia Eliz Book 2020 The Editor(s) (if applicable)

[复制链接]
楼主: Motion
发表于 2025-3-28 16:11:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 22:11:42 | 显示全部楼层
Analysis: Regression,one phenomenon be explained by a given variable or a set of variables. Say for example, we hypothesise that access to reading materials (.) can increase reading frequency (.) among young people. Using regression, we can analyse how much variability in reading frequency is “shaped” by the level of ac
发表于 2025-3-29 01:18:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 04:25:37 | 显示全部楼层
Conclusion and Further Reading,hand in doing so. In many educational sub-fields there is a tendency to preference qualitative methods (well, speaking as a visual arts education researcher Julia knows most of the studies she reads are qualitative in nature), but each methodology has its merits and it is important to select a metho
发表于 2025-3-29 08:35:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 15:10:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 19:08:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 20:12:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 00:08:01 | 显示全部楼层
Einleitung: Zeitdiagnostik als Kernfunktion der Sozialwissenschaften,t Begriffsangeboten. Zeitdiagnosen sind immer der Versuch, ihre Zeit in Gedanken zu erfassen, wie Hegel das in einer postrevolutionären Phase für seine sehr stark gegenwartsorientierte Philosophie formuliert hat (Hegel 1970, S. 26). Also sind starke begriffliche Werkzeuge nötig. Heute sind Moderne u
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-7-4 05:21
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表